|
18/4/2004 23:15
|
orna
|
מאת:
|
|
בן כמה הוא?
|
כותרת:
|
לא יודעת בן כמה ירדן עם ליאה (9 חודשים) טסתי טיסה בת 5 שעות לישראל כשהיית בת 8 חודשים יש כמה דברים שאני ממליצה לעשות. 1. אם אתם בוחרים לקחת עגלה יוקרתית. בכדי לשמר אותה ממליצה לקנות ניילון עם בועות אויר (פצפצים) וללפף את העגלה לפני שאתם שולחים לבטן המטוס.(בשתי הטיסות שטסנו לפתי את העגלה ולא נגרם נזק ). 2. לקחת משחקים במידה והוא לא ירצה לישון . 3. עריסה חובה! ככה כשהוא נרדם את יכולה להניח אותו בעריסה. 4. אוכל בקבוקים. 5. לא הייתי סומכת על חברת השכרה וכן הייתי לוקחת כסא לאוטו. (זאת אני). 6. אם קר עכשיו בקנדה , אם אני לא טועה מזג האויר שם עכשיו כמו באנגליה לא הייתי סומכת על המנשא , כן הייתי לוקחת עגלה שהוא יכול להרדם בה.
טיסה נעימה
(אמא שטסה עם ביתה פעמיים לבד מלונדון לישראל)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|