פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 23:15 orna מאת:
בן כמה הוא? כותרת:
לא יודעת בן כמה ירדן עם ליאה (9 חודשים) טסתי טיסה בת 5 שעות לישראל כשהיית בת 8 חודשים יש כמה דברים שאני ממליצה לעשות.
1. אם אתם בוחרים לקחת עגלה יוקרתית. בכדי לשמר אותה ממליצה לקנות ניילון עם בועות אויר (פצפצים) וללפף את העגלה לפני שאתם שולחים לבטן המטוס.(בשתי הטיסות שטסנו לפתי את העגלה ולא נגרם נזק ).
2. לקחת משחקים במידה והוא לא ירצה לישון .
3. עריסה חובה! ככה כשהוא נרדם את יכולה להניח אותו בעריסה.
4. אוכל בקבוקים.
5. לא הייתי סומכת על חברת השכרה וכן הייתי לוקחת כסא לאוטו. (זאת אני).
6. אם קר עכשיו בקנדה , אם אני לא טועה מזג האויר שם עכשיו כמו באנגליה לא הייתי סומכת על המנשא , כן הייתי לוקחת עגלה שהוא יכול להרדם בה.


טיסה נעימה

(אמא שטסה עם ביתה פעמיים לבד מלונדון לישראל)


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  21:43 אז קודם כל, רונה, הנה השירשור האלמותי: - ליאתה
18/4/2004  21:48 טיפים מארה"ב אולי יעזור - טלי
18/4/2004  21:56 טלי תודה - רונה
18/4/2004  22:04 רונה, אם אחיך גר שם... - טלי
18/4/2004  23:22 אנחנו טסים ב 20/5 והוא יהיה בו שנה וחודשיים. תודה לך על תשובתך (ל"ת) - רונה
18/4/2004  23:36 לפני ארבעה חודשים חזרנו מטיול של חודשיים - גייל
19/4/2004  09:50 לגבי LAPTOP - טלי
19/4/2004  15:03 יקירתי - הרגעי !!! - גולדי
19/4/2004  15:14 לקחת טיפות אוזנים!!!!!!!!!!!!!!!1111111 (ל"ת) - צורי
19/4/2004  15:32 אני מודה לכולכן עזרתן לי מאאאאוד!!! - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש