פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 23:36 גייל מאת:
לפני ארבעה חודשים חזרנו מטיול של חודשיים כותרת:
חודש קנדה וחודש ארה"ב, עם שניים 4.5 ו 1.5 . הגדול נולד בארהב ומאז שהם פיציים הם על קו ארהב ישראל.
א. תמיד לקחנו כסאות אוטו ועכשיו אפילו שניים (כסא ובוסטר לגדול). בהשכרה מאוד יקר ואפילו לא תמיד נקי. כנ"ל טיולון חשוב ועדיף שיוכל לישון בו.
בגיל שנה אפילו שמנו את כסא אוטו על המושב במטוס וככה רוב הזמן הוא ישן.
ב. לקחנו הרבה צעצועים קטנים שאפשר בתיק יד כמו אלו שמקבלים במקדונלד, קומפקטי, צבעים קטנים עם חוברות אלו תמיד טובים למסעדות עד שמגיע אוכל וכו'. לא לקחת הרבה.
ג. אם יש אפשרות לנסיעות ארוכות עזר לנו הלפטופ עם די.וי.די שהבאנו ושמנו להם מאחורה.
ד. סימילאק יש גם בקנדה בכל סופר/דרגסטור.
ה. ג'טלג יש תמיד, לוקח כמה ימים, לנסות למשוך ביום הראשון והשני את היום כדי להעביר יותר מהם לשעון המקומי.
אשמח לענות על כל שאלה
טיסה קלה והרבה כיף חיים
גייל


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  21:43 אז קודם כל, רונה, הנה השירשור האלמותי: - ליאתה
18/4/2004  21:48 טיפים מארה"ב אולי יעזור - טלי
18/4/2004  21:56 טלי תודה - רונה
18/4/2004  22:04 רונה, אם אחיך גר שם... - טלי
18/4/2004  23:15 בן כמה הוא? - orna
18/4/2004  23:22 אנחנו טסים ב 20/5 והוא יהיה בו שנה וחודשיים. תודה לך על תשובתך (ל"ת) - רונה
19/4/2004  09:50 לגבי LAPTOP - טלי
19/4/2004  15:03 יקירתי - הרגעי !!! - גולדי
19/4/2004  15:14 לקחת טיפות אוזנים!!!!!!!!!!!!!!!1111111 (ל"ת) - צורי
19/4/2004  15:32 אני מודה לכולכן עזרתן לי מאאאאוד!!! - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש