חודש קנדה וחודש ארה"ב, עם שניים 4.5 ו 1.5 . הגדול נולד בארהב ומאז שהם פיציים הם על קו ארהב ישראל. א. תמיד לקחנו כסאות אוטו ועכשיו אפילו שניים (כסא ובוסטר לגדול). בהשכרה מאוד יקר ואפילו לא תמיד נקי. כנ"ל טיולון חשוב ועדיף שיוכל לישון בו. בגיל שנה אפילו שמנו את כסא אוטו על המושב במטוס וככה רוב הזמן הוא ישן. ב. לקחנו הרבה צעצועים קטנים שאפשר בתיק יד כמו אלו שמקבלים במקדונלד, קומפקטי, צבעים קטנים עם חוברות אלו תמיד טובים למסעדות עד שמגיע אוכל וכו'. לא לקחת הרבה. ג. אם יש אפשרות לנסיעות ארוכות עזר לנו הלפטופ עם די.וי.די שהבאנו ושמנו להם מאחורה. ד. סימילאק יש גם בקנדה בכל סופר/דרגסטור. ה. ג'טלג יש תמיד, לוקח כמה ימים, לנסות למשוך ביום הראשון והשני את היום כדי להעביר יותר מהם לשעון המקומי. אשמח לענות על כל שאלה טיסה קלה והרבה כיף חיים גייל
|
תוכן התגובה:
|