|
19/4/2004 09:50
|
טלי
|
מאת:
|
|
לגבי LAPTOP
|
כותרת:
|
בארה"ב ואולי גם בקנדה יש DVD PLAYER לא מאוד יקר, רק צריך לבדוק את ה-ZONE של ה-DVD שמציג. אנחנו באמת השתמשנו בLAPTOP בהתחלה אבל הבטריות לא מחזיקות הרבה אלא אם יש מתאם למצית של האוטו (נדמה לי שיש לי מתאם ל-IBM THINKPAD אם את צריכה אוכל לחפש אותו). אחר כך הרכבנו באוטו בארה"ב מערכת וידיאו וזה עזר מאוד, אבל כמובן לא ברכב שכור. אז קנינו DVD PLAYER אבל רק מקומי בזול ZONE1 וכמובן DVD באנגלית שזו לא היתה בעיה (הילדים שלי נולדו בארה"ב). אכן מומלץ מאוד ומעסיק אותם היטב. וגם בארץ אנחנו משתמשים בו בנסיעות ארוכות (=מכפר סבא לגבעתיים או תל אביב חהחהחה זה ארוך אצל הילדים שלי)אבל אסור להשאירו באוטו...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|