פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/4/2004 09:50 טלי מאת:
לגבי LAPTOP כותרת:
בארה"ב ואולי גם בקנדה יש DVD PLAYER לא מאוד יקר, רק צריך לבדוק את ה-ZONE של ה-DVD שמציג.
אנחנו באמת השתמשנו בLAPTOP בהתחלה אבל הבטריות לא מחזיקות הרבה אלא אם יש מתאם למצית של האוטו (נדמה לי שיש לי מתאם ל-IBM THINKPAD אם את צריכה אוכל לחפש אותו).
אחר כך הרכבנו באוטו בארה"ב מערכת וידיאו וזה עזר מאוד, אבל כמובן לא ברכב שכור.
אז קנינו DVD PLAYER אבל רק מקומי בזול ZONE1 וכמובן DVD באנגלית שזו לא היתה בעיה (הילדים שלי נולדו בארה"ב).
אכן מומלץ מאוד ומעסיק אותם היטב. וגם בארץ אנחנו משתמשים בו בנסיעות ארוכות (=מכפר סבא לגבעתיים או תל אביב חהחהחה זה ארוך אצל הילדים שלי)אבל אסור להשאירו באוטו...


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  21:43 אז קודם כל, רונה, הנה השירשור האלמותי: - ליאתה
18/4/2004  21:48 טיפים מארה"ב אולי יעזור - טלי
18/4/2004  21:56 טלי תודה - רונה
18/4/2004  22:04 רונה, אם אחיך גר שם... - טלי
18/4/2004  23:15 בן כמה הוא? - orna
18/4/2004  23:22 אנחנו טסים ב 20/5 והוא יהיה בו שנה וחודשיים. תודה לך על תשובתך (ל"ת) - רונה
18/4/2004  23:36 לפני ארבעה חודשים חזרנו מטיול של חודשיים - גייל
19/4/2004  15:03 יקירתי - הרגעי !!! - גולדי
19/4/2004  15:14 לקחת טיפות אוזנים!!!!!!!!!!!!!!!1111111 (ל"ת) - צורי
19/4/2004  15:32 אני מודה לכולכן עזרתן לי מאאאאוד!!! - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש