פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 07:43 ה מאת:
לשירי כותרת:
את יכולה בינתיים לנסות טיפול טבעי. לי עוזר הכנסת יוגורט לנרתיק. אני עושה זאת בשכיבה באמבטיה ונשארת כך כמה דקות ואחר כך שוטפת. שמעתי פה המלצה לשים יוגורט ולהכניס טמפון כך שישאיר את היוגורט זמן רב.
תרגישי טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/1/2005  22:34 סליחה מפותחת ההודעה - האם מותר לקחת אסידופולוס בתחילת הריון? ובהריון בכלל (ל"ת) - אפשרות להריון
12/1/2005  22:46 שירי ואפשרות להריון - שירלי2
13/1/2005  08:46 רצוי לקחת אסידופילוס בהרעון והנקה - אפרת של.
13/1/2005  17:13 לשירי - את צריכה לבדוק אם זו קנדידה - רינת א'
16/1/2005  16:09 לשירי - אמא ל 2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש