פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 08:46 אפרת של. מאת:
רצוי לקחת אסידופילוס בהרעון והנקה כותרת:
זה עוזר למנוע אלרגיות אצל העובר, משפר יצור ויטמין K אצל הילוד, עוזר למנוע עצירות אצל ההריונית ועוד ועוד.
לא מומלץ לשים טמפון כשיש פטריה!! זה מונע איוורור של הנרתיק ונותן תנאים טובים יותר לפטריה לשגשג.
במנוע החיפוש יש המון מידע על פטריה בהריון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/1/2005  22:34 סליחה מפותחת ההודעה - האם מותר לקחת אסידופולוס בתחילת הריון? ובהריון בכלל (ל"ת) - אפשרות להריון
12/1/2005  22:46 שירי ואפשרות להריון - שירלי2
13/1/2005  07:43 לשירי - ה
13/1/2005  17:13 לשירי - את צריכה לבדוק אם זו קנדידה - רינת א'
16/1/2005  16:09 לשירי - אמא ל 2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש