פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 16:09 אמא ל 2 מאת:
לשירי כותרת:
אני ממליצה לנסות לאכול יוגורט ביו-פרו (אני אוכלת את ה 3 אחוז קצת חמצמץ אבל לא רע) באופן קבוע. במצב כזה הייתי אוכלת אפילו 2 ביום. או לחילופין לקנות את החיידקים האלה בכדורים (יש משהו של אלטמן נדמה לי)
אסידופוליס ובידופוליס. כי כמו שכתבו לך בדר"כ הגורם לפטריה זו הקנדידה
(אם תעשי חיפוש באינטרנט תמצאי מידע).
אני סבלתי הרבה מפטריה בנרתיק וכלום לא עזר רק זה!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/1/2005  22:34 סליחה מפותחת ההודעה - האם מותר לקחת אסידופולוס בתחילת הריון? ובהריון בכלל (ל"ת) - אפשרות להריון
12/1/2005  22:46 שירי ואפשרות להריון - שירלי2
13/1/2005  07:43 לשירי - ה
13/1/2005  08:46 רצוי לקחת אסידופילוס בהרעון והנקה - אפרת של.
13/1/2005  17:13 לשירי - את צריכה לבדוק אם זו קנדידה - רינת א'


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש