אני ממליצה לנסות לאכול יוגורט ביו-פרו (אני אוכלת את ה 3 אחוז קצת חמצמץ אבל לא רע) באופן קבוע. במצב כזה הייתי אוכלת אפילו 2 ביום. או לחילופין לקנות את החיידקים האלה בכדורים (יש משהו של אלטמן נדמה לי) אסידופוליס ובידופוליס. כי כמו שכתבו לך בדר"כ הגורם לפטריה זו הקנדידה (אם תעשי חיפוש באינטרנט תמצאי מידע). אני סבלתי הרבה מפטריה בנרתיק וכלום לא עזר רק זה!
|
תוכן התגובה:
|