פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/1/2005 15:15
יורית
מאת:
לא נראה לי
כותרת:
ההבדל הגדול והמשמעותי הוא בין הרדמה מקומית שמתבצעת בבריתות לבין הרדמה מלאה שעבר הילד שנפטר.
לעניות דעתי מהרדמה מקומית אף אחד לא מת מעולם, שני בניי עברו ברית אצל גונן ולא הייתי מחליפה אותו בעד שום מוהל רגיל יהיה מנוסה אשר יהיה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/1/2005 16:47
אני שוקלת ברית בהרדמה מקומית למרות זאת.
-
אירנה
14/1/2005 17:24
מלנו את בננו אצל גונן. אני לא מעלה
-
שרון ב
14/1/2005 19:25
ויש..
-
שכחת אחת
14/1/2005 20:57
לדעתי חייב להיות חוק, האוסר לבצע ברית מילה ללא הרדמה. אנחנו לא חיות. סליחה, בעצם..
-
ביג מאמא
15/1/2005 07:25
עוד קפיצה לוגית מעניינת: בגלל זה לא רצוי גם ללדת בבית
-
ענבר
16/1/2005 00:20
מה שמסוכן במילה זה לא ההרדמה
-
כרמית_מ
16/1/2005 11:56
ברית עם הדמה רק אצל רופא ילדים מוסמך לכך!! (ל"ת)
-
רונה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש