פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 00:20 כרמית_מ מאת:
מה שמסוכן במילה זה לא ההרדמה כותרת:
מה שמסכן את הילד זה הניתוח עצמו. ההרדמה מוסיפה מעט מאד סיכון, ומורידה משמעותית את הכאב, וסיבוכים שנובעים מהכאב.
כמו שלא הייתי חושבת לעשות כל ניתוח אחר ללא הרדמה, למרות הסיכון המסוים בהרדמה.
אבל אם אין סיבה טובה, עדיף לדעתי להמנע בכלל ממילה וסיכוניה.

ולגבי הקשר ללידת בית - הרשו לי לגחך. מה בכלל הקשר? (אני מבינה שענבר כתבה בציניות. הגיחוך הוא על דברי הרופא). בלידות בית לא משתמשים בהרדמה. וגם בבתי חולים יש תקלות (יותר מאשר בלידות בית, אגב). אבל העיקר "להכניס להן".

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  15:15 לא נראה לי - יורית
14/1/2005  16:47 אני שוקלת ברית בהרדמה מקומית למרות זאת. - אירנה
14/1/2005  17:24 מלנו את בננו אצל גונן. אני לא מעלה - שרון ב
14/1/2005  19:25 ויש.. - שכחת אחת
14/1/2005  20:57 לדעתי חייב להיות חוק, האוסר לבצע ברית מילה ללא הרדמה. אנחנו לא חיות. סליחה, בעצם.. - ביג מאמא
15/1/2005  07:25 עוד קפיצה לוגית מעניינת: בגלל זה לא רצוי גם ללדת בבית - ענבר
16/1/2005  11:56 ברית עם הדמה רק אצל רופא ילדים מוסמך לכך!! (ל"ת) - רונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש