מה שמסכן את הילד זה הניתוח עצמו. ההרדמה מוסיפה מעט מאד סיכון, ומורידה משמעותית את הכאב, וסיבוכים שנובעים מהכאב. כמו שלא הייתי חושבת לעשות כל ניתוח אחר ללא הרדמה, למרות הסיכון המסוים בהרדמה. אבל אם אין סיבה טובה, עדיף לדעתי להמנע בכלל ממילה וסיכוניה.
ולגבי הקשר ללידת בית - הרשו לי לגחך. מה בכלל הקשר? (אני מבינה שענבר כתבה בציניות. הגיחוך הוא על דברי הרופא). בלידות בית לא משתמשים בהרדמה. וגם בבתי חולים יש תקלות (יותר מאשר בלידות בית, אגב). אבל העיקר "להכניס להן".
|
תוכן התגובה:
|