בהריון שני שבוע 23 . בן. אין לנו שום חשק לעבור ברית אצל מוהל רגיל ללא אלחוש. לא מתקבל אצלי ואצל בעלי על הדעת. כמו כן, לא נראה לי נכון , שהיום, כאשר אותו ניתוח מתבצע לגברים בוגרים (יש גברים בוגרים שעושים ברית, עולים או סתם נוצרים שעושים מטעמי בריאות) - במקרים שלהם מחייב הרדמה, ומשיחות עם 2 גברים שאני מכירה אישית - כואב כאבי תופת אפילו עם הזריקה (בדרך כלל כאבים לאחר שפג תוקף האלחוש, במשך כמה ימים) , אז איני רואה לנכון להתעלל בייצור קטן ותמים בן 8 ימים שגם ככה מפחד מכל דבר, ולא לעשות לו הרדמה. אפילו אלה שמורחים משחה (לא מזריקים חומר) - גם מבורך אצלי, כי זה יותר אנושי. לפי דעתי מחייב הרדמה - הרפואה התקדמה קצת מאז שעשו את זה לפני 2000 שנה, והיא התקדמה לטובתינו (בגדול, למעט המקרים הספציפיים כפי שהיו אתמול) , אז למה להתעקש להמשיך לחיות כמו פעם אם אפשר להקל? אותן אימהות שהולכות ללדת בחדרי לידה ולוקחות אפידורל, כי הרפואה התקדמה ומאפשרת להקל על היולדת, אחרי הלידה הולכות ועושות ברית לבנים שלהן ללא אלחוש - שינסו להיזכר בכאבים שחוו בלידה. אולי יעשה משהו למצפון שלהן. לדעתי - רק אלחוש. הרדמה מקומית בזריקה או משחה (במקרה הגרוע) . סליחה שיצא קצת ארוך ודעתני מידי - פשוט אני עוסקת בזה די הרבה בימים האחרונים והראש שלי מאוד עסוק במציאת הפתרון הטוב ביותר לבני .
|
תוכן התגובה:
|