פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
10/2/2005 00:45
orna
מאת:
ברור שאני לא אגיע למעגל,
כותרת:
מהסיבה שאני לא מתגוררת בארץ. בכל זאת עולה לי השאלה , איזה הוצאות נסיעה את צריכה להוציא אם זה נעשה אצלך בבית?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/2/2005 23:26
כמובן ששכחתי לכתוב גם על לונדון... המשך יבוא... (ל"ת)
-
קרן (אחרת)
10/2/2005 00:53
נשמע נפלא, אשמח להשתתף, ומזל טוב על הדוקטור (שולחת מייל) (ל"ת)
-
מירב שרמן
10/2/2005 09:19
אממ...לא כל כך הבנתי מה עושים במעגל ? ......מישהי מוכנה ?:-) (ל"ת)
-
נוני
10/2/2005 11:08
גם אני מהוד השרון איפה בדיוק?אבל השעה 20:00 היא לא קצת בעייתית להשכבה של הילדים? (ל"ת)
-
אופירה
10/2/2005 11:20
גם אותי זה ישמח אם זה יזוז לכיוון שמונה וחצי אע"פ שבשבת זה יותר קל מאמצע השבוע. (ל"ת)
-
ורד שלשחר
10/2/2005 11:26
נשמע נפלא
-
שירין
10/2/2005 22:27
מעגל ב-50 שקל? למה מה? נראה לך?
-
עגולה
11/2/2005 01:00
קצת תשובות...
-
קרן (אחרת)
11/2/2005 14:11
נראה מה יהיה
-
אופירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש