פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/2/2005 09:19 נוני מאת:
אממ...לא כל כך הבנתי מה עושים במעגל ? ......מישהי מוכנה ?:-) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  23:26 כמובן ששכחתי לכתוב גם על לונדון... המשך יבוא... (ל"ת) - קרן (אחרת)
10/2/2005  00:45 ברור שאני לא אגיע למעגל, - orna
10/2/2005  00:53 נשמע נפלא, אשמח להשתתף, ומזל טוב על הדוקטור (שולחת מייל) (ל"ת) - מירב שרמן
10/2/2005  11:08 גם אני מהוד השרון איפה בדיוק?אבל השעה 20:00 היא לא קצת בעייתית להשכבה של הילדים? (ל"ת) - אופירה
10/2/2005  11:20 גם אותי זה ישמח אם זה יזוז לכיוון שמונה וחצי אע"פ שבשבת זה יותר קל מאמצע השבוע. (ל"ת) - ורד שלשחר
10/2/2005  11:26 נשמע נפלא - שירין
10/2/2005  22:27 מעגל ב-50 שקל? למה מה? נראה לך? - עגולה
11/2/2005  01:00 קצת תשובות... - קרן (אחרת)
11/2/2005  14:11 נראה מה יהיה - אופירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש