פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/2/2005 14:11 אופירה מאת:
נראה מה יהיה כותרת:
אני לא כ"כ קובעת דברים לטווח כזה "ארוך" ,כרגע אני בשבוע 38 ומידי פעם גם עם קצת צירים, אין לי מושג איך אני אהיה בתאריך הנ"ל.
הכי רחוק שקבעתי זה הצגה ב23 לחודש וגם אמרתי שאני לא סגורה על זה.
עך כל מקרה
שיהיה בכיף
אופירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  23:26 כמובן ששכחתי לכתוב גם על לונדון... המשך יבוא... (ל"ת) - קרן (אחרת)
10/2/2005  00:45 ברור שאני לא אגיע למעגל, - orna
10/2/2005  00:53 נשמע נפלא, אשמח להשתתף, ומזל טוב על הדוקטור (שולחת מייל) (ל"ת) - מירב שרמן
10/2/2005  09:19 אממ...לא כל כך הבנתי מה עושים במעגל ? ......מישהי מוכנה ?:-) (ל"ת) - נוני
10/2/2005  11:08 גם אני מהוד השרון איפה בדיוק?אבל השעה 20:00 היא לא קצת בעייתית להשכבה של הילדים? (ל"ת) - אופירה
10/2/2005  11:20 גם אותי זה ישמח אם זה יזוז לכיוון שמונה וחצי אע"פ שבשבת זה יותר קל מאמצע השבוע. (ל"ת) - ורד שלשחר
10/2/2005  11:26 נשמע נפלא - שירין
10/2/2005  22:27 מעגל ב-50 שקל? למה מה? נראה לך? - עגולה
11/2/2005  01:00 קצת תשובות... - קרן (אחרת)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש