פני לגני PDD באיזור. למשל אני מכירה גן כזה בגבעת שמואל (גן מרגנית, 5329441 ) ושם ילדים בני 4-6 ובינהם גם דתיים. אפשר לשים שלט או לדבר עם הגננת ואולי היא תפנה אותך. נסי גם את פורום האתר -www.ganyeladim.co.il האם ניסית את פורום ילדי פי.די.די באתר תפוז? וגם לי שאלה: למה את קוראת תפקוד גבוה _מהם הקריטריונים? ומה זה אספגר?
|
תוכן התגובה:
|