|
13/2/2005 08:26
|
לא הפעם
|
מאת:
|
|
אולי בחברה למתנ"סים יוכלו לעזור לך
|
כותרת:
|
המחלקה לנכים ואוכלוסיות מיוחדות מפעילה פרוייקט שנקרא "רעים" והוא מיועד לבוגרים עם אספרגר ו"דומים". אולי הם יוכלו לעזור לך, נדמה לי שמי שמטפלת בזה זו טליה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|