תודה על הפרטים של הגן התקשורתי בגבעת שמואל. שאלת על קריטריונים לפדד בתפקוד גבוה.בעצם, מדובר בילד שיכול תקשר נהדר עם מבוגרים, רמת האינטליגנציה שלו גבוהה, אף למעלה מהממוצע לגילו , אך עדיין קיימים קוים אוטיסטיים, קושי במיומנויות חברתיות, קושי בתפיסה מרחבית ובחשיבה מופשטת. ההבדלים בין ילד שאובחן כאספרגר, או ילד מאובחן פדד בתפקוד גבוה, אינם משמעותיים. פשוט בדרך כלל מאבחנים אספרגר אחרי גיל 6. הבן שלי למשל מאובחן מגיל 3 כ- פדד גבוה, אך ככל שהוא גדל הוא נראה לי יותר אספרגר. אשמח לשמוע מהורים שמעונינים ללשלב את ילדיהם בכיתת פדד בממ"ד באיזור פ"ת והסביבה.
|
תוכן התגובה:
|