פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2005 23:45 ליאת מאת:
תודה כותרת:
תודה על הפרטים של הגן התקשורתי בגבעת שמואל. שאלת על קריטריונים לפדד בתפקוד גבוה.בעצם, מדובר בילד שיכול תקשר נהדר עם מבוגרים, רמת האינטליגנציה שלו גבוהה, אף למעלה מהממוצע לגילו , אך עדיין קיימים קוים אוטיסטיים, קושי במיומנויות חברתיות, קושי בתפיסה מרחבית ובחשיבה מופשטת.
ההבדלים בין ילד שאובחן כאספרגר, או ילד מאובחן פדד בתפקוד גבוה, אינם משמעותיים. פשוט בדרך כלל מאבחנים אספרגר אחרי גיל 6. הבן שלי למשל מאובחן מגיל 3 כ- פדד גבוה, אך ככל שהוא גדל הוא נראה לי יותר אספרגר.
אשמח לשמוע מהורים שמעונינים ללשלב את ילדיהם בכיתת פדד בממ"ד באיזור פ"ת והסביבה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2005  21:35 יש לי עצה באיזו דרך לחפש: - mmm
12/2/2005  23:09 תוכלי לנסות גם בפורום הזה: - ליאתה
12/2/2005  23:44 תודה - ליאת
13/2/2005  08:26 אולי בחברה למתנ"סים יוכלו לעזור לך - לא הפעם
13/2/2005  08:28 תוספת - לא הפעם
13/2/2005  08:42 ליאת - אפרתי
13/2/2005  15:05 אפרתי, וואלה?? - ליאתה
13/2/2005  16:29 ליאתה - אפרתי
13/2/2005  18:53 אפרתי - שלחתי לך מייל. (ל"ת) - ליאתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש