התאמנו את גודל המיטה, פשוט חיברנו מזרון זוגי, עם מזרון של מיטה וחצי, ויצא לנו מיטה ענקית של 2.60 על 1.90, ולכולם היה מקום, בלי הדאגה למעוך ולהמעך, אחרי שהיא החליטה ל"עזוב" אותנו לטובת מיטה משלה, אנחנו מתפננים על הגודל ועדיין ישנים רק על המיטה וחצי...
|
תוכן התגובה:
|