פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2005 23:50 ג מאת:
גם אנחנו כותרת:
התאמנו את גודל המיטה, פשוט חיברנו מזרון זוגי, עם מזרון של מיטה וחצי, ויצא לנו מיטה ענקית של 2.60 על 1.90, ולכולם היה מקום, בלי הדאגה למעוך ולהמעך, אחרי שהיא החליטה ל"עזוב" אותנו לטובת מיטה משלה, אנחנו מתפננים על הגודל ועדיין ישנים רק על המיטה וחצי...


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2005  20:08 יש להם אתר באינטרנט שאפשר לראות? (ל"ת) - איימי
29/8/2005  21:07 לא חייבים מיטה מיוחדת - פיר
29/8/2005  21:13 גם אנחנו השתמשנו במיטת תינוק רגילה והצמדנו אותה לזוגית שלנו ולא חיברנו את הדופן.מומלץ. (ל"ת) - קרן
30/8/2005  15:29 ולמי שיש נסיון עם ההמשך - איך ישנים עם תינוק וגם ילדה גדולה שרגילה לישון עם ההורים? - אמא הריונית
30/8/2005  17:23 מה שאנחנו עשינו... - POOH
2/9/2005  10:37 ל-POOH - אמא הריונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש