בתי בת (3.5 שנים) ישנה איתנו במיטה מחוברת כפי שתארו (בצד שלי - בעלי לא מסתדר עם הבעיטות והמשמושים הדרושים לה...). אנו מצפים לתינוק נוסף, ברור לי שהוא צריך לישון לידי. למישהו יש נסיון איך מתמודדים עם מעבר של הילדה (שלא מביעה שום נכונות לכך ולבטח תקנא מאוד) למיטה משלה?
|
תוכן התגובה:
|