פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2005 15:29 אמא הריונית מאת:
ולמי שיש נסיון עם ההמשך - איך ישנים עם תינוק וגם ילדה גדולה שרגילה לישון עם ההורים? כותרת:
בתי בת (3.5 שנים) ישנה איתנו במיטה מחוברת כפי שתארו (בצד שלי - בעלי לא מסתדר עם הבעיטות והמשמושים הדרושים לה...). אנו מצפים לתינוק נוסף, ברור לי שהוא צריך לישון לידי. למישהו יש נסיון איך מתמודדים עם מעבר של הילדה (שלא מביעה שום נכונות לכך ולבטח תקנא מאוד) למיטה משלה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2005  20:08 יש להם אתר באינטרנט שאפשר לראות? (ל"ת) - איימי
29/8/2005  21:07 לא חייבים מיטה מיוחדת - פיר
29/8/2005  21:13 גם אנחנו השתמשנו במיטת תינוק רגילה והצמדנו אותה לזוגית שלנו ולא חיברנו את הדופן.מומלץ. (ל"ת) - קרן
29/8/2005  23:50 גם אנחנו - ג
30/8/2005  17:23 מה שאנחנו עשינו... - POOH
2/9/2005  10:37 ל-POOH - אמא הריונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש