פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2005 17:23 POOH מאת:
מה שאנחנו עשינו... כותרת:
גיאש לי בת שנה ו- 10 כמעט. ולפני 3 ימים נולד אחיה - מאי.

גיא שינה איתנו במיטה, ביני לבין הקיר מאז נולדה.
לפני כמה חודשים קנינו לה מזרון יחיד [אותו סוגשל המזרון שלנו] והצמדנו אותו לשלנו. והסברנו לה שזו המיטה שלה.. וקנינו מצעים עם ציורים..
לא הייתה לה שום בעיה לעבור לישון שם.. היא ישנה ביני לבין הקיר על המזרון שלה.

מאי שנולד הצטרף למיטה המשפחתית למזרון שלנו. כשגיא כבר כמה חודשים במיטה שלה לידנו ולא הייתה לה שום בעיה עם זה..
[רק קשה לה שאמא ישנה לידו ולא לידה, לפעמים..]

מקווה שעניתי על השאלה..

ומאחלת לך לידה קלה..

POOH

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/8/2005  20:08 יש להם אתר באינטרנט שאפשר לראות? (ל"ת) - איימי
29/8/2005  21:07 לא חייבים מיטה מיוחדת - פיר
29/8/2005  21:13 גם אנחנו השתמשנו במיטת תינוק רגילה והצמדנו אותה לזוגית שלנו ולא חיברנו את הדופן.מומלץ. (ל"ת) - קרן
29/8/2005  23:50 גם אנחנו - ג
30/8/2005  15:29 ולמי שיש נסיון עם ההמשך - איך ישנים עם תינוק וגם ילדה גדולה שרגילה לישון עם ההורים? - אמא הריונית
2/9/2005  10:37 ל-POOH - אמא הריונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש