גיאש לי בת שנה ו- 10 כמעט. ולפני 3 ימים נולד אחיה - מאי.
גיא שינה איתנו במיטה, ביני לבין הקיר מאז נולדה. לפני כמה חודשים קנינו לה מזרון יחיד [אותו סוגשל המזרון שלנו] והצמדנו אותו לשלנו. והסברנו לה שזו המיטה שלה.. וקנינו מצעים עם ציורים.. לא הייתה לה שום בעיה לעבור לישון שם.. היא ישנה ביני לבין הקיר על המזרון שלה.
מאי שנולד הצטרף למיטה המשפחתית למזרון שלנו. כשגיא כבר כמה חודשים במיטה שלה לידנו ולא הייתה לה שום בעיה עם זה.. [רק קשה לה שאמא ישנה לידו ולא לידה, לפעמים..]
מקווה שעניתי על השאלה..
ומאחלת לך לידה קלה..
POOH
|
תוכן התגובה:
|