פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/8/2005 14:04
רונה
מאת:
אצלי הרופא הממליץ עשינו ועבר בשלום. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/8/2005 13:55
גם אני בהתלבטות הזו.
-
דנה-דין
30/8/2005 14:10
גם אצלנו הרופא המליץ לעשות אבל..
-
שרקה
30/8/2005 14:16
למה לא????
-
איריס
30/8/2005 16:20
2 ילדיי עברו את החיסון
-
לולי2
30/8/2005 16:38
אני בתחילת הריון שני , האם יש סכנה בחיסון בני הבכור נגד אבעבועות?
-
הריון בוסר
30/8/2005 19:07
גם אני נגד החיסון בדיוק מהסיבה הזאת
-
מיכל ר
30/8/2005 20:07
לא חיסנתי
-
תמר
30/8/2005 21:30
להריון בוסר
-
אוש
31/8/2005 07:03
לא לעשות
-
רינתני
31/8/2005 09:06
לא מחסנת
-
למה לחסן?
31/8/2005 17:53
חיסנו בגלל אטופיק דרמטיטיס
-
mirit
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש