בזמן היותי בהריון עם ילדי השני , פרצה מגפת הבעבועות בגן של בני הבכור. אני לא חלית במחלה כילדה. רופא הנשים שלי בצורה חד משמעית אמר לא לחסן אותו- מפני שבחיסון יש נגיף מוחלש , וכידוע יש חשש לפגיע בעובר. עברנו בשלום את העיניין הזה. -סתם לידע כללי: אני זוכרת שהתפלאתי אך בני לא חלה כשכל כך הרבה ילדים חלו לידו. והרופא הסביר לי שיש דבר כזה שנקרא "חיסון עדר"- בעברית , הוא קיבל את המחלה בצורה בלתי מורגשת וכך התחסן. לא יודעת אם זה באמת קרה כך אצלנו- אבל אני רוצה להאמין שכן. מה אכפת לי?!
|
תוכן התגובה:
|