פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2005 14:16 איריס מאת:
למה לא???? כותרת:
כמו שעושים חיסונים למחלות אחרות כמו חזרת וחצבת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2005  13:55 גם אני בהתלבטות הזו. - דנה-דין
30/8/2005  14:04 אצלי הרופא הממליץ עשינו ועבר בשלום. (ל"ת) - רונה
30/8/2005  14:10 גם אצלנו הרופא המליץ לעשות אבל.. - שרקה
30/8/2005  16:20 2 ילדיי עברו את החיסון - לולי2
30/8/2005  16:38 אני בתחילת הריון שני , האם יש סכנה בחיסון בני הבכור נגד אבעבועות? - הריון בוסר
30/8/2005  19:07 גם אני נגד החיסון בדיוק מהסיבה הזאת - מיכל ר
30/8/2005  20:07 לא חיסנתי - תמר
30/8/2005  21:30 להריון בוסר - אוש
31/8/2005  07:03 לא לעשות - רינתני
31/8/2005  09:06 לא מחסנת - למה לחסן?
31/8/2005  17:53 חיסנו בגלל אטופיק דרמטיטיס - mirit


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש