פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 12:11 גילי אבישי מאת:
אינטרקום כותרת:
זה רעיון מעולה. גם טייפ או CD שישמיע לעצמו לפני השינה או בכלל.
והכי טוב בעיני-תשאלי אותו! הרבה פעמים התשובה אצלם והיא פשוטה ממה שאנחנו חושבים. אני הייתי מתחילה את השיחה בגוון עליז,מספרת על המחשבה שלכם לתת לו את החדר הזה כי התרשמתם שהוא אוהב אותו,מני את יתרונות החדר,מצד שני את זמינותו לבית. אם הוא יהסס דברי על האפשרות המגניבה לבקש מים מלמעלה בלי לרדת...תני לשיחה לבנות את עצמה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  12:40 שאלתם אותו כבר ? - אסנת
28/8/2006  12:57 העליתי את הנושא בפניו - אסנת גלבוע
28/8/2006  13:47 הצעה למחשבה - אנונימית
28/8/2006  14:33 מסכימה עם אנונימית - אמא ל 2
28/8/2006  15:52 להכריח בטח שלא - אסנת גלבוע
29/8/2006  00:23 זה כלבנו השומר לנו לילה טוב אומר - מיכלצ'


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש