פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 12:57 אסנת גלבוע מאת:
העליתי את הנושא בפניו כותרת:
בהתחלה הוא חשש ואז אמרתי לו שבחדר לבד יהיה מקום לכל הדברים שלו.
אז הוא שאל אם נקנה לו ספריה חדשה ואמרתי שכן והוא שאל אם יהיה מקום לכל המשחקים שלו ואמרתי שכן. אבל אני מרגישה שאני מלחיצה אותו והייתי רוצה שהוא יעלה לשם בכיף ולא כי אני משחדת אותו. הכי אני מפחדת שהוא יגיד כן ואחרי שנארגן לו שם הכל הוא יתחרט.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  12:11 אינטרקום - גילי אבישי
28/8/2006  12:40 שאלתם אותו כבר ? - אסנת
28/8/2006  13:47 הצעה למחשבה - אנונימית
28/8/2006  14:33 מסכימה עם אנונימית - אמא ל 2
28/8/2006  15:52 להכריח בטח שלא - אסנת גלבוע
29/8/2006  00:23 זה כלבנו השומר לנו לילה טוב אומר - מיכלצ'


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש