פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/8/2006 00:23 מיכלצ' מאת:
זה כלבנו השומר לנו לילה טוב אומר כותרת:
אולי כלב הבית שישן איתו בחדר? או על הגג?
זה כמובן רעיון טפשי אם אין לכם כלב...
אז אולי בכל זאת כלב? :)

בהצלחה. מיכלצ'

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  12:11 אינטרקום - גילי אבישי
28/8/2006  12:40 שאלתם אותו כבר ? - אסנת
28/8/2006  12:57 העליתי את הנושא בפניו - אסנת גלבוע
28/8/2006  13:47 הצעה למחשבה - אנונימית
28/8/2006  14:33 מסכימה עם אנונימית - אמא ל 2
28/8/2006  15:52 להכריח בטח שלא - אסנת גלבוע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש