פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/8/2006 00:23
מיכלצ'
מאת:
זה כלבנו השומר לנו לילה טוב אומר
כותרת:
אולי כלב הבית שישן איתו בחדר? או על הגג?
זה כמובן רעיון טפשי אם אין לכם כלב...
אז אולי בכל זאת כלב? :)
בהצלחה. מיכלצ'
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
28/8/2006 12:11
אינטרקום
-
גילי אבישי
28/8/2006 12:40
שאלתם אותו כבר ?
-
אסנת
28/8/2006 12:57
העליתי את הנושא בפניו
-
אסנת גלבוע
28/8/2006 13:47
הצעה למחשבה
-
אנונימית
28/8/2006 14:33
מסכימה עם אנונימית
-
אמא ל 2
28/8/2006 15:52
להכריח בטח שלא
-
אסנת גלבוע
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש