ייתכן והסיטואציה עלולה להלחיץ לעיתים את הילדים בגן, אך לא הייתי דואגת מכך. לעומת זאת הילד נשמע במצוקה ועל כן הייתי מרימה טלפון לאמא שלו ומספרת לה על מה שאני רואה ושומעת. שתפי אותה ותשמעי אותה. בטוחה שיש לה מה לומר. (אגב, לא מכניסים כל כך מהר ילד למסגרת של חינוך מיוחד!!! ) בהצלחה ושהכל יסתדר !!
|
תוכן התגובה:
|