פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/11/2006 13:54 לל מאת:
הי לימורית- כותרת:
אני הייתי רוצה לשמוע דיווח על הילד שלי אם היה בכזה מצב הסתגלותי קשה. הטלפון שהייתי מרימה לאמא הוא מתוך דיווח בלבד וללא שיפוטיות כלל וכך הייתי רוצה שאמא אחרת תעשה לי (אחוות אימהות). פשוט שתדע. אגב, מאד יכול להיות שהיא יודעת והכל תחת שליטה. אבל הייתי מספרת לה, בגלל האחוז הקטן שהיא לא מודעת למה שקורה.
חוץ מזה, מסכימה איתך לא למהר לקפוץ למסקנות ....


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/11/2006  16:08 מיכל- - לל
13/11/2006  13:01 ילד חדש - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש