פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/11/2006 18:48 מאיה של אופק ומעוף מאת:
גם אנחנו חזרנו אתמול מיום הולדת דומה כותרת:
בחורה צעירה ש"הפעילה" את הילדים. אף ילד לא היה מרוכז בהפעלה כי מרגע שהיא חילקה פרסים עבור כל מיני משימות, הילדים איבדו את יכולת הריכוז שלהם. התעניינו זה בפרסי השני ובקיצור -קטסטרופה.
אני נוהגת לחלק הפתעות בסוף יום ההולדת עבור כל הילדים. את אותה הפתעה מחלקים כולם כדי לא ליצור מצב של קנאה וריבים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  18:20 לא מגזימה בכלל גם אנחו ברחנו מאחת כזאת - תותים
18/11/2006  18:43 אני נתקלתי בליצנית פעמיים שחוגגת לעצמה יומולדת - ורד של איתי
18/11/2006  21:21 אין ויכוח שהליצנית מעצבנת וכל השיטה הזאת דפוקה אבל- - דונה
19/11/2006  08:31 כל מה שכתבתם נכון וגם - - סוי
19/11/2006  09:42 יווו כמה זה מעצבן... - מרינה של נועה
19/11/2006  21:31 סוי מסכימה איתך לחלוטין - maia
20/11/2006  08:51 תודה. (ל"ת) - סוי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש