חרי שגם אנחנו הינו בכמה ימי הולדת כאילה, אני פשוט מיתערבת!!!!
ואומרת לליצנית לתת מתנה לבת שלי!!! לא יכולה ליסבול את זה!
ביומולדת שאנחנו עשינו הבהרתי לליצנית שלנו שכולם!!!!! אבל כולם!!!!
מקבלים פרסים!
לדעתי כל הקטע הזה כל כך מיותר וטיפשי, אבל אם זה כבר כך, אני לא נותנת
לליצנים האילה לדלג על הבת שלי.....
מבינה כל כך את התיסכול של הקטנה שלך.....
|
תוכן התגובה:
|