פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/11/2006 09:42 מרינה של נועה מאת:
יווו כמה זה מעצבן... כותרת:
חרי שגם אנחנו הינו בכמה ימי הולדת כאילה, אני פשוט מיתערבת!!!!

ואומרת לליצנית לתת מתנה לבת שלי!!! לא יכולה ליסבול את זה!


ביומולדת שאנחנו עשינו הבהרתי לליצנית שלנו שכולם!!!!! אבל כולם!!!!

מקבלים פרסים!

לדעתי כל הקטע הזה כל כך מיותר וטיפשי, אבל אם זה כבר כך, אני לא נותנת

לליצנים האילה לדלג על הבת שלי.....

מבינה כל כך את התיסכול של הקטנה שלך.....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  18:20 לא מגזימה בכלל גם אנחו ברחנו מאחת כזאת - תותים
18/11/2006  18:43 אני נתקלתי בליצנית פעמיים שחוגגת לעצמה יומולדת - ורד של איתי
18/11/2006  18:48 גם אנחנו חזרנו אתמול מיום הולדת דומה - מאיה של אופק ומעוף
18/11/2006  21:21 אין ויכוח שהליצנית מעצבנת וכל השיטה הזאת דפוקה אבל- - דונה
19/11/2006  08:31 כל מה שכתבתם נכון וגם - - סוי
19/11/2006  21:31 סוי מסכימה איתך לחלוטין - maia
20/11/2006  08:51 תודה. (ל"ת) - סוי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש