פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
18/11/2006 21:21
דונה
מאת:
אין ויכוח שהליצנית מעצבנת וכל השיטה הזאת דפוקה אבל-
כותרת:
גם הילדה צריכה לקבל שלא תמיד היא במקום הראשון ובלי קשר היא לא נמדדת ע"י 'חבילה הגיעה' או ישלנו תיש אחרת תפסיקו ללכת לימי הולדת כי הליצנים האלו נמצאים כמעט בכל ארוע מגיל 1
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/11/2006 18:20
לא מגזימה בכלל גם אנחו ברחנו מאחת כזאת
-
תותים
18/11/2006 18:43
אני נתקלתי בליצנית פעמיים שחוגגת לעצמה יומולדת
-
ורד של איתי
18/11/2006 18:48
גם אנחנו חזרנו אתמול מיום הולדת דומה
-
מאיה של אופק ומעוף
19/11/2006 08:31
כל מה שכתבתם נכון וגם -
-
סוי
19/11/2006 09:42
יווו כמה זה מעצבן...
-
מרינה של נועה
19/11/2006 21:31
סוי מסכימה איתך לחלוטין
-
maia
20/11/2006 08:51
תודה. (ל"ת)
-
סוי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש