אני שואלת שאלה באותו סגנון ששאלתי אותך פעם קודמת, פשוט כי אין לי את הכלים לדעת האם איש המקצוע(בעבר אורודנט, היום רופ"ש) אכן מקצועי או קצת, איך לאמר, חוסך... אז ככה: לפני כשנה קיבלתי לראשונה בחיי שני כתרים סמוכים מרופאת השיניים שלי. ביום שלישי האחרון הרגשתי חתיכה מעצבנת בין שני הכתרים (זה קורה אחרי כל ארוחה) ואחרי עבודה עם קיסם שיניים יצאה חתיכה קטנה במרקם ודרגת קושי שלא יכול להיות שהייתה חלק מהארוחה שלי. היינו חתיכת כתר. אני מרגישה גם את החססור על השן, אם כי לא ממש מפריע. מאחר שאחרי יומיים היה לי תור לשיננית, השארתי את סימני השאלה. השיננית אמרה שאכן נשברה חתיכת חרסינה ושזה לא נורא, אם זה לא מפריע לי לא צריך לטפל. ושאלותי:1. האמנם? לא צריך לטפל? 2. האם זה אומר משהו על איכות העבודה/ החומרים של הכתר, אם אחרי שנה הוא ככה מתפרק, או שככה זה לפעמים..? תודה
|
תוכן התגובה:
|