פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/11/2006 19:56 אני גיטרה מאת:
חתיכת חרסינה כותרת:
אני שואלת שאלה באותו סגנון ששאלתי אותך פעם קודמת, פשוט כי אין לי את הכלים לדעת האם איש המקצוע(בעבר אורודנט, היום רופ"ש) אכן מקצועי או קצת, איך לאמר, חוסך...
אז ככה: לפני כשנה קיבלתי לראשונה בחיי שני כתרים סמוכים מרופאת השיניים שלי. ביום שלישי האחרון הרגשתי חתיכה מעצבנת בין שני הכתרים (זה קורה אחרי כל ארוחה) ואחרי עבודה עם קיסם שיניים יצאה חתיכה קטנה במרקם ודרגת קושי שלא יכול להיות שהייתה חלק מהארוחה שלי. היינו חתיכת כתר. אני מרגישה גם את החססור על השן, אם כי לא ממש מפריע. מאחר שאחרי יומיים היה לי תור לשיננית, השארתי את סימני השאלה. השיננית אמרה שאכן נשברה חתיכת חרסינה ושזה לא נורא, אם זה לא מפריע לי לא צריך לטפל. ושאלותי:1. האמנם? לא צריך לטפל?
2. האם זה אומר משהו על איכות העבודה/ החומרים של הכתר, אם אחרי שנה הוא ככה מתפרק, או שככה זה לפעמים..?
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  20:05 לגיטרה - תיתי רופאת שיניים
18/11/2006  20:23 תיתי , תודה. (ל"ת) - אני גיטרה
18/11/2006  21:10 תיתי - ריש
19/11/2006  07:03 רציתי לשאול שאלה על חריקת שיניים בלילה - אנה 34
19/11/2006  07:43 תיתי, לא יודעת למה מחקו את התגובה שלי, אבל שתדעי שאת תמיד סיפתח מעולה לשבוע: - maia
19/11/2006  07:48 בוקר טוב ותודה (ומשהו לריש) - תיתי רופאת שיניים
19/11/2006  07:50 ושכחתי את החריקות הליליות - תיתי רופאת שיניים
19/11/2006  07:52 תחיתי אם את עוד פה, שאלה דחופה לגבי גז צחוק: - maia
19/11/2006  21:32 תיתי תודה על המייל, כוחותינו הגיעו ושבו בשלום :-) (ל"ת) - maia


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש