פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/11/2006 07:43 maia מאת:
תיתי, לא יודעת למה מחקו את התגובה שלי, אבל שתדעי שאת תמיד סיפתח מעולה לשבוע: כותרת:
תמשיכי. יש בסיפורייך עזר גם ל"גדולים" שהקדח ודומיו גורמי להם לרעוד. שבוע טוב מאיה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  19:56 חתיכת חרסינה - אני גיטרה
18/11/2006  20:05 לגיטרה - תיתי רופאת שיניים
18/11/2006  20:23 תיתי , תודה. (ל"ת) - אני גיטרה
18/11/2006  21:10 תיתי - ריש
19/11/2006  07:03 רציתי לשאול שאלה על חריקת שיניים בלילה - אנה 34
19/11/2006  07:48 בוקר טוב ותודה (ומשהו לריש) - תיתי רופאת שיניים
19/11/2006  07:50 ושכחתי את החריקות הליליות - תיתי רופאת שיניים
19/11/2006  07:52 תחיתי אם את עוד פה, שאלה דחופה לגבי גז צחוק: - maia
19/11/2006  21:32 תיתי תודה על המייל, כוחותינו הגיעו ושבו בשלום :-) (ל"ת) - maia


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש