פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/11/2006 07:43
maia
מאת:
תיתי, לא יודעת למה מחקו את התגובה שלי, אבל שתדעי שאת תמיד סיפתח מעולה לשבוע:
כותרת:
תמשיכי. יש בסיפורייך עזר גם ל"גדולים" שהקדח ודומיו גורמי להם לרעוד. שבוע טוב מאיה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/11/2006 19:56
חתיכת חרסינה
-
אני גיטרה
18/11/2006 20:05
לגיטרה
-
תיתי רופאת שיניים
18/11/2006 20:23
תיתי , תודה. (ל"ת)
-
אני גיטרה
18/11/2006 21:10
תיתי
-
ריש
19/11/2006 07:03
רציתי לשאול שאלה על חריקת שיניים בלילה
-
אנה 34
19/11/2006 07:48
בוקר טוב ותודה (ומשהו לריש)
-
תיתי רופאת שיניים
19/11/2006 07:50
ושכחתי את החריקות הליליות
-
תיתי רופאת שיניים
19/11/2006 07:52
תחיתי אם את עוד פה, שאלה דחופה לגבי גז צחוק:
-
maia
19/11/2006 21:32
תיתי תודה על המייל, כוחותינו הגיעו ושבו בשלום :-) (ל"ת)
-
maia
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש