פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/11/2006 07:48 תיתי רופאת שיניים מאת:
בוקר טוב ותודה (ומשהו לריש) כותרת:
אני קובעת מידי פעם תור היסטרי לרופאת השיניים שלי. מבקשת שתשריין די זמן לביצוע שני טיפולי שורש (לא פחות). עד כה זה הסתיים בצילום, נשיקה לרופאה והליכה הביתה (נטולת כאבים לחלוטין, פתאום) כך שאת לא היחידה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/11/2006  19:56 חתיכת חרסינה - אני גיטרה
18/11/2006  20:05 לגיטרה - תיתי רופאת שיניים
18/11/2006  20:23 תיתי , תודה. (ל"ת) - אני גיטרה
18/11/2006  21:10 תיתי - ריש
19/11/2006  07:03 רציתי לשאול שאלה על חריקת שיניים בלילה - אנה 34
19/11/2006  07:43 תיתי, לא יודעת למה מחקו את התגובה שלי, אבל שתדעי שאת תמיד סיפתח מעולה לשבוע: - maia
19/11/2006  07:50 ושכחתי את החריקות הליליות - תיתי רופאת שיניים
19/11/2006  07:52 תחיתי אם את עוד פה, שאלה דחופה לגבי גז צחוק: - maia
19/11/2006  21:32 תיתי תודה על המייל, כוחותינו הגיעו ושבו בשלום :-) (ל"ת) - maia


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש