|
19/11/2006 07:48
|
תיתי רופאת שיניים
|
מאת:
|
|
בוקר טוב ותודה (ומשהו לריש)
|
כותרת:
|
אני קובעת מידי פעם תור היסטרי לרופאת השיניים שלי. מבקשת שתשריין די זמן לביצוע שני טיפולי שורש (לא פחות). עד כה זה הסתיים בצילום, נשיקה לרופאה והליכה הביתה (נטולת כאבים לחלוטין, פתאום) כך שאת לא היחידה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|