פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/11/2006 16:15
טלטול
מאת:
מילכי ומאיה
כותרת:
מילכי :-), לי זה דוקא עושה יותר געגועים לשיחות אמיתיות... אני אספר לך בהזדמנות.
ומאיה, אני לא מכירה את הקליניקה שציינת, אבל אני יודעת שיש רופאים שנותנים הנחיות מדוייקות וטוענים שהם מעלים את הסיכוי.
לדעתי, שווה לנסות.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/11/2006 17:14
היום, ועוד פעם לאחר יומיים
-
סוי
18/11/2006 17:18
העניין הוא שאני רוצה בן אחרי שתי בנות... (ל"ת)
-
מבייצת
18/11/2006 17:25
אז אם הביוץ הוא ביממה הקרובה, מהיום יש סיכוי לבן. בהצלחה :-) (ל"ת)
-
טלטול
18/11/2006 17:30
לא רוצה להיות קרציה אבל
-
מבייצת
18/11/2006 18:15
אם כ"כ חשוב לך בן
-
טלטול
18/11/2006 19:04
טלטול
-
מילכי
18/11/2006 19:45
יש גם דיאטה מיוחדת שעוזרת להולדת בן
-
נטוש
18/11/2006 20:01
בן או בת...
-
לימורית
18/11/2006 20:50
מילכי יקרה
-
טלטול
19/11/2006 08:14
ואני לעומת פותחת ההודעה מתכננת בת
-
מאיה של אופק ומעוף
19/11/2006 09:22
מישהי שמעה על הקליניקה
-
מאיה של אופק ומעוף
19/11/2006 10:40
טלטול
-
מילכי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש