|
9/10/2002 08:05
|
רוני
|
מאת:
|
|
אולי תבקשי מהגננת שתיתן משהו אחר - יותר משביע כשהיא קמה משינה
|
כותרת:
|
מנסיון - הילד שלי בן שנה וארבעה חודשים והוא מבקש את הבקבוק שלו כשהוא קם לכן הוא מקבל מנה של 180 או 150 ואח"כ מנשנש עוגיה או דני ... לגבי אוכל בלילה...אנחנו משתדלים לתת מים בלילה וגילינו שכשהוא שותה מים בלילה הוא קם בבוקר רגוע ואוכל מנה יפה בבוקר ואם הוא קם בלילה הוא אוכל בין 120 ל180 מ"ל והוא לא מוכן לאכול אח"כ כלום עד 9 - 10 בבוקר... תזרמו איתה..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|