פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/10/2002 08:05 רוני מאת:
אולי תבקשי מהגננת שתיתן משהו אחר - יותר משביע כשהיא קמה משינה כותרת:
מנסיון - הילד שלי בן שנה וארבעה חודשים והוא מבקש את הבקבוק שלו כשהוא קם לכן הוא מקבל מנה של 180 או 150 ואח"כ מנשנש עוגיה או דני ...
לגבי אוכל בלילה...אנחנו משתדלים לתת מים בלילה וגילינו שכשהוא שותה מים בלילה הוא קם בבוקר רגוע ואוכל מנה יפה בבוקר ואם הוא קם בלילה הוא אוכל בין 120 ל180 מ"ל והוא לא מוכן לאכול אח"כ כלום עד 9 - 10 בבוקר...
תזרמו איתה..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/10/2002  13:45 קראתי ולא אהבתי - מירב28
8/10/2002  16:09 מירב28 - - דבי
8/10/2002  19:22 לדעתי זה ממש מזעזע למנוע מילד אוכל - שמנה לא מתוסבכת
8/10/2002  21:44 הייתי מאד שמחה אם אמא שלי היתה מקנה לי הרגלי אכילה בריאים ולא דוחפת לי אוכל כל פעם שבכיתי. גם אם זה אכן הרגיע אותי באותו הרגע וגם עכשיו. (ל"ת) - Hilla
8/10/2002  21:44 בנות מה קרה לכן? מה ההתנפלות? - שרי
8/10/2002  22:28 מעניין לעניין באותו עניין-שאלה דומה לטובה אם כבר עלה הנושא- - אמאאחת
8/10/2002  23:02 גם אצלנו זה בדיוק ככה..... - אסתית
8/10/2002  23:21 זה מה שאנחנו עשינו - ארוך - בפ
9/10/2002  01:03 נדחפת עם עוד שאלה, התלבטות לטובה ולבעלות הנסיון,"עוגה,ציפס וומרק שעועית בטעם של בננה" - יעלשל משמש
9/10/2002  06:40 עוד שאלה לטובה - נירה
9/10/2002  08:30 בפ,ולכולן- - אמאאחת
9/10/2002  20:14 אמאחת, אולי התשובה שלי לא תהיה כל כך פופולרית - נונה
9/10/2002  20:19 ועוד משהו - נונה
9/10/2002  20:35 לאמא כמעט כפולה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/10/2002  20:43 אמאחת, אודה ולא אבוש, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/10/2002  20:46 יעל של משמש, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/10/2002  20:49 נירה - הכל משמין ושום דבר לא משמין - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/10/2002  23:21 הי טובה, הרבה תודה, זה בערך מה שעניתי לה, יש לך מושג - נירה
9/10/2002  23:40 המשך מלחמות התמ"ל ושאלה על אפרסמונים - פולינה
9/10/2002  23:41 אפרסמונים !!! - שרי
12/10/2002  19:35 אפרסמונים - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
12/10/2002  19:38 נירה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
12/10/2002  19:40 אמא כמעט כפולה, אמאחת ויעל של משמש, קצת מאכזב לא לקבל מכן פידבק. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
13/10/2002  02:07 טובה יקרה - תודה רבה. אנחנו דווקא סובלים לאחרונה משלשולים, אז אולי זה יעזור... (ל"ת) - פולינה
13/10/2002  10:46 תודה טובה, רק עכשיו נכנסתי לאתר וקראתי - אמא כמעט כפולה
14/10/2002  11:47 אמא כמעט כפולה - תודה ובהצלחה :) וגם ליעל של משמש - אענה בדיון בו כתבת אלי. (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש