|
9/10/2002 20:14
|
נונה
|
מאת:
|
|
אמאחת, אולי התשובה שלי לא תהיה כל כך פופולרית
|
כותרת:
|
אבל אני באמת מאמינה בכך שאת צריכה לתת לו מה שהוא מבקש. אם הוא מסרב לכל דבר אחר: פרי, תה, פרוסת לחם עם ממרח, אני הייתי נותנת לו תמ"ל בבקבוק ולא מגבילה אותו. ממש לא מצליחה להבין מה רע בכך ולא נראה לי שיש כאן איזשהו הרגל נוראי. הוא בסה"כ עוד קטן. אני בטוחה שלאט לאט הוא ירד בכמויות, כנראה שכרגע הוא עדיין זקוק לבקבוק עם התמ"ל. הדבר היחידי שנראה לי שאפשר לעשות הוא קצת לדלל ולשים פחות תמ"ל ויותר מים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|