פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 00:50 ד"ר עמוס בר מאת:
רעש כותרת:
יש המון תיאוריות והשערות בנושא.
אני לא מכיר מאמר אחד שהראה שנשים שנטו לבלות בדיסקוטקים רועשים ילדו עוברים חרשים או עם ירידה בשמיעה.
נכון שהם שומעים אך עצם הקפיצות והריקוד הוא אלמנט מרדים וכפי שיודע כל מי שיש לו ילש הם יכולים לישון ברעשים מדהימים אם רק לא מרגילים אותם לישון בשקט, אז מי הוכיח שזה שונה אצל עוברים???

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  10:54 תודה על תשובתך! (ל"ת) - רונה
29/1/2003  15:52 רונה מותק, סחתיין על המרץ! - אוריתה
29/1/2003  20:47 אוריתה מותק עד סוף חודש חמישי גם אני דידיתי בקושי לקומה 3 אבל בתשיעי פיזזתי בחתונה של חברים שהיתה מסיבה לכל דבר... יש תיקווה... (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש