פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 20:47 זהר מאת:
אוריתה מותק עד סוף חודש חמישי גם אני דידיתי בקושי לקומה 3 אבל בתשיעי פיזזתי בחתונה של חברים שהיתה מסיבה לכל דבר... יש תיקווה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  00:50 רעש - ד"ר עמוס בר
29/1/2003  10:54 תודה על תשובתך! (ל"ת) - רונה
29/1/2003  15:52 רונה מותק, סחתיין על המרץ! - אוריתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש