פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 15:52
אוריתה
מאת:
רונה מותק, סחתיין על המרץ!
כותרת:
לפזז במסיבה בשבוע 36?! כל הכבוד על המרץ, שאר הרוח ו... הכושר! הלוואי עליי, פדלאה שכמותי. מרגישה חצי נכה בכל פעם שאני עולה שלוש הקומות עד לדירתי ברגל...
יישר כוח, נראה לי שעוברך עליז ושמח לפחות כמוך במסיבה!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 00:50
רעש
-
ד"ר עמוס בר
29/1/2003 10:54
תודה על תשובתך! (ל"ת)
-
רונה
29/1/2003 20:47
אוריתה מותק עד סוף חודש חמישי גם אני דידיתי בקושי לקומה 3 אבל בתשיעי פיזזתי בחתונה של חברים שהיתה מסיבה לכל דבר... יש תיקווה... (ל"ת)
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש