פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 18:15
ליאתיתי
מאת:
זה לא מפי הטבעת, היא הת חצי שנה ויונקת מלא. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 18:11
תבדקי טוב טוב שזה לא מפי הטבעת/רקטום. ואין לי מושג בת כמה היא אבל אולי אכלה משהו כמו סלק? (ל"ת)
-
ק.
29/1/2003 18:19
אז קטונתי. איני רופאה. אם היא רגועה ומתנהגת כרגיל אז אני עצמי הייתי מחכה את הלילה ונותנת לעוד יציאה להגיע ורואה מה קורה שם. ומחר יש מרפאה. מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת)
-
ק.
29/1/2003 18:19
שמעתי על משהו כזה
-
עפרה
29/1/2003 18:20
את יכולה לנסות להתקשר למוקד כללית הם עונים על שאלות דחופות כאילו 1700707700 (ל"ת)
-
ק.
29/1/2003 18:24
קראתי שוב את ההודעה שלך ואני לא בטוחה
-
עפרה
29/1/2003 19:14
זה יכול להיות וירוס בבטן. לסתיו היה כזה בגיל 4 חוד'
-
איילה
29/1/2003 19:16
דיברתי עם רופא המשפחה שלנו והוא אמר
-
ליאתיתי
29/1/2003 19:19
איילת, כן זה מעורבב במשהו רירי, כמו נזלת שקופה
-
ליאתיתי
29/1/2003 19:20
סליחה, ההודעה הקודמת היא לאיילה, אני כ"כ מבולבלת (ל"ת)
-
ליאתיתי
29/1/2003 20:03
גם לנו זה קרה
-
טל
29/1/2003 20:24
ליאתיתי
-
איילה
29/1/2003 20:26
ליאתיתי - יתכן שזו פיסורה
-
מרב ב
29/1/2003 20:30
מסכימה עם מירב ב ובכל מקרה החלמה מהירה (ל"ת)
-
שן
29/1/2003 20:48
ליאתיתי רק תהיו בריאות ! שולחת חיבוקים. (ל"ת)
-
זהר
29/1/2003 23:08
בנות מתוקות, אני כבר לא בהיסטריה, בעיקר בזכותכן
-
ליאתיתי
29/1/2003 23:36
ליאתיתי, בטח שיהיה בסדר. רק בריאות (ואהבה). (ל"ת)
-
לילוש
30/1/2003 08:45
ליאתיתי, גם לנו היה...
-
נני
30/1/2003 09:00
עכשיו החלפתי לליב והבחנתי בכתם ורוד...??!! (ל"ת)
-
מעיין של ליב
30/1/2003 09:01
הי ליאתיתי חיבוקים ונשיקות גם בבוקר שאחרי אף פעם לא מזיק. מקווה שהכל בסדר אצלכם (ל"ת)
-
Adi
30/1/2003 09:30
ליאתיתי מתוקה, נשיקות של בוקר בשבילך ובשביל הקטנה!
-
אסנת ש.
30/1/2003 13:37
מתוקות שכתמותכן,
-
ליאתיתי
30/1/2003 13:43
ליאתיתי, שמן שקדים טבעי שקונים בכל בית טבע. לא זוכרת כרגע את השם. אכתוב לך מחר. (ל"ת)
-
נני
30/1/2003 13:54
ולמרוח מבחוץ או גם להשתדל קצת מבפנים (אוי ויי...)
-
ליאתיתי
30/1/2003 13:58
אני פתחתי לה ככה עם האצבעות,
-
נני
30/1/2003 14:36
נני תודה, אבל איך מוודאים שזה דם טרי? (ל"ת)
-
ליאתיתי
30/1/2003 14:50
אם זה אדום כמו דם
-
נני
30/1/2003 17:17
נני, באמת תודה רבה, ועדכון: החלפנו חיתול עם קקי ובלי שום דם!!! תחזיקו לנו אצבעות שלא יחזור... (ל"ת)
-
ליאתיתי
31/1/2003 07:19
ליאתיתי
-
מעיין של ליב
31/1/2003 11:46
מעיין... מזדהה כ"כ עם הלחץ,
-
ליאתיתי
31/1/2003 12:23
ליאתיתי
-
מעיין של ליב
2/2/2003 18:59
פיסורה
-
ענת
3/2/2003 13:41
ענת, אני עשיתי ניתוח פיסורה 5 חודשים אחרי הלידה (ל"ת)
-
מנותחת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש