פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 18:15 ליאתיתי מאת:
זה לא מפי הטבעת, היא הת חצי שנה ויונקת מלא. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  18:11 תבדקי טוב טוב שזה לא מפי הטבעת/רקטום. ואין לי מושג בת כמה היא אבל אולי אכלה משהו כמו סלק? (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:19 אז קטונתי. איני רופאה. אם היא רגועה ומתנהגת כרגיל אז אני עצמי הייתי מחכה את הלילה ונותנת לעוד יציאה להגיע ורואה מה קורה שם. ומחר יש מרפאה. מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:19 שמעתי על משהו כזה - עפרה
29/1/2003  18:20 את יכולה לנסות להתקשר למוקד כללית הם עונים על שאלות דחופות כאילו 1700707700 (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:24 קראתי שוב את ההודעה שלך ואני לא בטוחה - עפרה
29/1/2003  19:14 זה יכול להיות וירוס בבטן. לסתיו היה כזה בגיל 4 חוד' - איילה
29/1/2003  19:16 דיברתי עם רופא המשפחה שלנו והוא אמר - ליאתיתי
29/1/2003  19:19 איילת, כן זה מעורבב במשהו רירי, כמו נזלת שקופה - ליאתיתי
29/1/2003  19:20 סליחה, ההודעה הקודמת היא לאיילה, אני כ"כ מבולבלת (ל"ת) - ליאתיתי
29/1/2003  20:03 גם לנו זה קרה - טל
29/1/2003  20:24 ליאתיתי - איילה
29/1/2003  20:26 ליאתיתי - יתכן שזו פיסורה - מרב ב
29/1/2003  20:30 מסכימה עם מירב ב ובכל מקרה החלמה מהירה (ל"ת) - שן
29/1/2003  20:48 ליאתיתי רק תהיו בריאות ! שולחת חיבוקים. (ל"ת) - זהר
29/1/2003  23:08 בנות מתוקות, אני כבר לא בהיסטריה, בעיקר בזכותכן - ליאתיתי
29/1/2003  23:36 ליאתיתי, בטח שיהיה בסדר. רק בריאות (ואהבה). (ל"ת) - לילוש
30/1/2003  08:45 ליאתיתי, גם לנו היה... - נני
30/1/2003  09:00 עכשיו החלפתי לליב והבחנתי בכתם ורוד...??!! (ל"ת) - מעיין של ליב
30/1/2003  09:01 הי ליאתיתי חיבוקים ונשיקות גם בבוקר שאחרי אף פעם לא מזיק. מקווה שהכל בסדר אצלכם (ל"ת) - Adi
30/1/2003  09:30 ליאתיתי מתוקה, נשיקות של בוקר בשבילך ובשביל הקטנה! - אסנת ש.
30/1/2003  13:37 מתוקות שכתמותכן, - ליאתיתי
30/1/2003  13:43 ליאתיתי, שמן שקדים טבעי שקונים בכל בית טבע. לא זוכרת כרגע את השם. אכתוב לך מחר. (ל"ת) - נני
30/1/2003  13:54 ולמרוח מבחוץ או גם להשתדל קצת מבפנים (אוי ויי...) - ליאתיתי
30/1/2003  13:58 אני פתחתי לה ככה עם האצבעות, - נני
30/1/2003  14:36 נני תודה, אבל איך מוודאים שזה דם טרי? (ל"ת) - ליאתיתי
30/1/2003  14:50 אם זה אדום כמו דם - נני
30/1/2003  17:17 נני, באמת תודה רבה, ועדכון: החלפנו חיתול עם קקי ובלי שום דם!!! תחזיקו לנו אצבעות שלא יחזור... (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  07:19 ליאתיתי - מעיין של ליב
31/1/2003  11:46 מעיין... מזדהה כ"כ עם הלחץ, - ליאתיתי
31/1/2003  12:23 ליאתיתי - מעיין של ליב
2/2/2003  18:59 פיסורה - ענת
3/2/2003  13:41 ענת, אני עשיתי ניתוח פיסורה 5 חודשים אחרי הלידה (ל"ת) - מנותחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש