|
30/1/2003 13:37
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
מתוקות שכתמותכן,
|
כותרת:
|
נני- סליחה על הטמטום הנובע מן השאלה, אבל באיזה שמן השתמנתם? (בעלי ישר רצה להביא את שמן המנוע מהאוטו...)
מעיין- אולי מה שאצלכן זה מה שעפרה סיפרה?
ולילוש, עדי ואסנת המקסימות, זה באמת כיף חיבוקים של בוקר, אז תודה וחזרה גם מאיתנו...
ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|