פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2003 07:19 מעיין של ליב מאת:
ליאתיתי כותרת:
לא יודעת ...
אבל בשאר ההחלפות לא היה כלום...אז אולי זה קשור לסגירה שח השפתיים הפנימיות של ליב בגלל חוסר אסטרוגן שאובחנו אצל הרופא בטיפת חלב (!)
איזה ביעוס ....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  18:11 תבדקי טוב טוב שזה לא מפי הטבעת/רקטום. ואין לי מושג בת כמה היא אבל אולי אכלה משהו כמו סלק? (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:15 זה לא מפי הטבעת, היא הת חצי שנה ויונקת מלא. (ל"ת) - ליאתיתי
29/1/2003  18:19 אז קטונתי. איני רופאה. אם היא רגועה ומתנהגת כרגיל אז אני עצמי הייתי מחכה את הלילה ונותנת לעוד יציאה להגיע ורואה מה קורה שם. ומחר יש מרפאה. מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:19 שמעתי על משהו כזה - עפרה
29/1/2003  18:20 את יכולה לנסות להתקשר למוקד כללית הם עונים על שאלות דחופות כאילו 1700707700 (ל"ת) - ק.
29/1/2003  18:24 קראתי שוב את ההודעה שלך ואני לא בטוחה - עפרה
29/1/2003  19:14 זה יכול להיות וירוס בבטן. לסתיו היה כזה בגיל 4 חוד' - איילה
29/1/2003  19:16 דיברתי עם רופא המשפחה שלנו והוא אמר - ליאתיתי
29/1/2003  19:19 איילת, כן זה מעורבב במשהו רירי, כמו נזלת שקופה - ליאתיתי
29/1/2003  19:20 סליחה, ההודעה הקודמת היא לאיילה, אני כ"כ מבולבלת (ל"ת) - ליאתיתי
29/1/2003  20:03 גם לנו זה קרה - טל
29/1/2003  20:24 ליאתיתי - איילה
29/1/2003  20:26 ליאתיתי - יתכן שזו פיסורה - מרב ב
29/1/2003  20:30 מסכימה עם מירב ב ובכל מקרה החלמה מהירה (ל"ת) - שן
29/1/2003  20:48 ליאתיתי רק תהיו בריאות ! שולחת חיבוקים. (ל"ת) - זהר
29/1/2003  23:08 בנות מתוקות, אני כבר לא בהיסטריה, בעיקר בזכותכן - ליאתיתי
29/1/2003  23:36 ליאתיתי, בטח שיהיה בסדר. רק בריאות (ואהבה). (ל"ת) - לילוש
30/1/2003  08:45 ליאתיתי, גם לנו היה... - נני
30/1/2003  09:00 עכשיו החלפתי לליב והבחנתי בכתם ורוד...??!! (ל"ת) - מעיין של ליב
30/1/2003  09:01 הי ליאתיתי חיבוקים ונשיקות גם בבוקר שאחרי אף פעם לא מזיק. מקווה שהכל בסדר אצלכם (ל"ת) - Adi
30/1/2003  09:30 ליאתיתי מתוקה, נשיקות של בוקר בשבילך ובשביל הקטנה! - אסנת ש.
30/1/2003  13:37 מתוקות שכתמותכן, - ליאתיתי
30/1/2003  13:43 ליאתיתי, שמן שקדים טבעי שקונים בכל בית טבע. לא זוכרת כרגע את השם. אכתוב לך מחר. (ל"ת) - נני
30/1/2003  13:54 ולמרוח מבחוץ או גם להשתדל קצת מבפנים (אוי ויי...) - ליאתיתי
30/1/2003  13:58 אני פתחתי לה ככה עם האצבעות, - נני
30/1/2003  14:36 נני תודה, אבל איך מוודאים שזה דם טרי? (ל"ת) - ליאתיתי
30/1/2003  14:50 אם זה אדום כמו דם - נני
30/1/2003  17:17 נני, באמת תודה רבה, ועדכון: החלפנו חיתול עם קקי ובלי שום דם!!! תחזיקו לנו אצבעות שלא יחזור... (ל"ת) - ליאתיתי
31/1/2003  11:46 מעיין... מזדהה כ"כ עם הלחץ, - ליאתיתי
31/1/2003  12:23 ליאתיתי - מעיין של ליב
2/2/2003  18:59 פיסורה - ענת
3/2/2003  13:41 ענת, אני עשיתי ניתוח פיסורה 5 חודשים אחרי הלידה (ל"ת) - מנותחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש