פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 20:38 לילוש מאת:
ממש לא, ובגלל זה אני לא מבינה את הבקשה שלך שאנחנו נפרסם את טלפוננו...שיהיה בהצלחה בכל מקרה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  15:41 לגברת שידוכים - למה א-ת לא משאירה את הטלפון של?? הודעתך קצת מחשידה לטעמי... (ל"ת) - לילוש
29/1/2003  15:50 קופצת על ההזדמנות, מחפשת שידוך ל... - ליאתיתי
29/1/2003  15:51 מה חשוד בזה. להשאיר טלפון באינטרנט זה מפחיד. (ל"ת) - דין דין
29/1/2003  20:17 לילוש-את היית מפרסמת טלפון שלך? - זיוה
29/1/2003  20:57 זיוה יש לי הצעה - נורית
29/1/2003  21:38 לילוש , עשי טובה וכנסי רק להודעות שיש לך מה לאמר בלי לקטול (ל"ת) - לי - לא
29/1/2003  21:57 אני באמת מאוד חשודה - זיוה
29/1/2003  23:17 איזה מזל שתמיד יש מישהי שמתנדבת לפזר קצת רעל... - לילוש
29/1/2003  23:30 בענייני שידוכים - שירי
31/1/2003  10:23 גם אני חושבת שיש מקום גם להודעה כזו. רק שבאמת, - סיגלגלי
4/2/2003  09:40 התקלה טופלה-הריצו את המשודכים למייל ושנפגש בשמחות- ל"ת (ל"ת) - זיוה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש