פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/1/2003 23:17
לילוש
מאת:
איזה מזל שתמיד יש מישהי שמתנדבת לפזר קצת רעל...
כותרת:
היה לי מה לומר ואמרתי אותו. הבעת דעה כמוה כקטילה? אוי וואי זמיר, לאן הגענו?!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/1/2003 15:41
לגברת שידוכים - למה א-ת לא משאירה את הטלפון של?? הודעתך קצת מחשידה לטעמי... (ל"ת)
-
לילוש
29/1/2003 15:50
קופצת על ההזדמנות, מחפשת שידוך ל...
-
ליאתיתי
29/1/2003 15:51
מה חשוד בזה. להשאיר טלפון באינטרנט זה מפחיד. (ל"ת)
-
דין דין
29/1/2003 20:17
לילוש-את היית מפרסמת טלפון שלך?
-
זיוה
29/1/2003 20:38
ממש לא, ובגלל זה אני לא מבינה את הבקשה שלך שאנחנו נפרסם את טלפוננו...שיהיה בהצלחה בכל מקרה. (ל"ת)
-
לילוש
29/1/2003 20:57
זיוה יש לי הצעה
-
נורית
29/1/2003 21:38
לילוש , עשי טובה וכנסי רק להודעות שיש לך מה לאמר בלי לקטול (ל"ת)
-
לי - לא
29/1/2003 21:57
אני באמת מאוד חשודה
-
זיוה
29/1/2003 23:30
בענייני שידוכים
-
שירי
31/1/2003 10:23
גם אני חושבת שיש מקום גם להודעה כזו. רק שבאמת,
-
סיגלגלי
4/2/2003 09:40
התקלה טופלה-הריצו את המשודכים למייל ושנפגש בשמחות- ל"ת (ל"ת)
-
זיוה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש