|
31/1/2003 10:23
|
סיגלגלי
|
מאת:
|
|
גם אני חושבת שיש מקום גם להודעה כזו. רק שבאמת,
|
כותרת:
|
אם המייל לא עובד ולא מעוניינים לפרסם טלפון החברה (בצדק) ניתן בעלות של רגע ליצור כתובת מייל בהוטמייל ולקבל לשם את הפניות. חבל שבשל כך לא יגיעו השידוכים המיוחלים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|