אשר בהנחיותיו ממליץ באופן מפורש שלא לחשוף תינוקות לבוטנים (המרכיב העיקרי בבמבה) לפני גיל 8-9 חודשים, וזאת משום שיש בהם פוטנציאל אלרגני גבוה מאוד. בכלל, בגיל חצי שנה התינוק אינו זקוק לדבר מלבד חלב אם או פורמולה. אפילו לא מים. אחרי גיל חצי שנה מגיע הזמן להתחיל להתנסות במוצקים, אבל גם כאן מתחילים לאט לאט ובודקים כל פרי וירק לחוד ובטח ובטח שנזהרים במאכלים שעלולים להיות אלרגניים. ובלי שום קשר לכלום, עליי זה היה מאוד לא מקובל שהמטפלת תתן לתינוק שלי איזשהו סוג של טיפול (ובכלל זה אוכל) בלי הנחיה מפורשת שלי, או קל וחומר, מבלי לבדוק את זה איתי קודם. נקודה למחשבה.
עוד על במבה, מפי טובה: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=68915 http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=38181
ועוד על חשיפה למוצקים במאמר המלא והמעולה: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=41957
בהצלחה! פולינה
|
תוכן התגובה:
|