פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 08:40 פולינה מאת:
זה לא אנחנו אלה שאומרים אלא משרד הבריאות כותרת:
אשר בהנחיותיו ממליץ באופן מפורש שלא לחשוף תינוקות לבוטנים (המרכיב העיקרי בבמבה) לפני גיל 8-9 חודשים, וזאת משום שיש בהם פוטנציאל אלרגני גבוה מאוד.
בכלל, בגיל חצי שנה התינוק אינו זקוק לדבר מלבד חלב אם או פורמולה. אפילו לא מים. אחרי גיל חצי שנה מגיע הזמן להתחיל להתנסות במוצקים, אבל גם כאן מתחילים לאט לאט ובודקים כל פרי וירק לחוד ובטח ובטח שנזהרים במאכלים שעלולים להיות אלרגניים.
ובלי שום קשר לכלום, עליי זה היה מאוד לא מקובל שהמטפלת תתן לתינוק שלי איזשהו סוג של טיפול (ובכלל זה אוכל) בלי הנחיה מפורשת שלי, או קל וחומר, מבלי לבדוק את זה איתי קודם. נקודה למחשבה.

עוד על במבה, מפי טובה:
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=68915
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=38181

ועוד על חשיפה למוצקים במאמר המלא והמעולה:
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=41957

בהצלחה!
פולינה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  09:03 אגב בנות לכל קוראות YNET המכורות שימו לב לזה - Adi
3/2/2003  09:24 טרמפ: תזכורת למפגש ליגת לה לצ'ה בהרצליה ביום ד' הקרוב - המסעדה הניידת
3/2/2003  09:51 Adi, שאלה בנוגע לברזל - ליאת
3/2/2003  10:48 בוטנים (ובמבה) זה אחד המזונות הכי אלרגניים שקיימים. - נטלי
3/2/2003  10:50 ליאת (וסליחה מפותחת ההודעה על כל האוף טופיקים) - Adi
3/2/2003  11:02 אה שכחתי רציתי לצרף עוד משהו שאולי יעניין חלק בנושא מרכיבי הדם - Adi
3/2/2003  11:04 תודה עדי. נראה לי שנחכה שהנזלת תעבור (וסליחה גם ממני מפותחת ההודעה) (ל"ת) - ליאת
3/2/2003  11:06 וואלה, עדי, אין כמוך. בדיוק קיבלתי תוצאות של בדיקת דם שלי ובאמת תהיתי לגבי כמה מרכיבים. (ל"ת) - ליאת
3/2/2003  11:12 המרכיב העיקרי בבמבה הוא קמח תירס ולא בוטנים, אבל ליתר ביטחון כדאי להתרחק מכל מה שמכיל בוטנים. גם אם בכמות קטנה (ל"ת) - Hilla
3/2/2003  11:15 למה (לא) לתת במבה לתינוק? - עדה
3/2/2003  15:30 תודה לפולינה על הלינקים! ועוד משהו קטן: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  17:11 לדעתי... - שרונה
5/2/2003  16:35 לא יכולה בלי במבמבה - מירי הוותיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש