פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/2/2003 11:02
Adi
מאת:
אה שכחתי רציתי לצרף עוד משהו שאולי יעניין חלק בנושא מרכיבי הדם
כותרת:
להלן פרוט ברור בעיברית הכולל הסבר על מרכיבי הדם ומספרים - יוכל אולי להיות לעזר בכל מיני מצבים
http://aux.shenkar.ac.il/2000/group36/Hebrew/hebrewinfo.html
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/2/2003 08:40
זה לא אנחנו אלה שאומרים אלא משרד הבריאות
-
פולינה
3/2/2003 09:03
אגב בנות לכל קוראות YNET המכורות שימו לב לזה
-
Adi
3/2/2003 09:24
טרמפ: תזכורת למפגש ליגת לה לצ'ה בהרצליה ביום ד' הקרוב
-
המסעדה הניידת
3/2/2003 09:51
Adi, שאלה בנוגע לברזל
-
ליאת
3/2/2003 10:48
בוטנים (ובמבה) זה אחד המזונות הכי אלרגניים שקיימים.
-
נטלי
3/2/2003 10:50
ליאת (וסליחה מפותחת ההודעה על כל האוף טופיקים)
-
Adi
3/2/2003 11:04
תודה עדי. נראה לי שנחכה שהנזלת תעבור (וסליחה גם ממני מפותחת ההודעה) (ל"ת)
-
ליאת
3/2/2003 11:06
וואלה, עדי, אין כמוך. בדיוק קיבלתי תוצאות של בדיקת דם שלי ובאמת תהיתי לגבי כמה מרכיבים. (ל"ת)
-
ליאת
3/2/2003 11:12
המרכיב העיקרי בבמבה הוא קמח תירס ולא בוטנים, אבל ליתר ביטחון כדאי להתרחק מכל מה שמכיל בוטנים. גם אם בכמות קטנה (ל"ת)
-
Hilla
3/2/2003 11:15
למה (לא) לתת במבה לתינוק?
-
עדה
3/2/2003 15:30
תודה לפולינה על הלינקים! ועוד משהו קטן:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003 17:11
לדעתי...
-
שרונה
5/2/2003 16:35
לא יכולה בלי במבמבה
-
מירי הוותיקה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש