אני לא נותנת ברזל לאיתי ותכננתי לקחת אותו היום (כמעט 8 חודשים) לבדיקה. אלא שהילד קצת מנוזל, וזכרתי שאמרת פעם משהו בנוגע לבדיקת רמת הברזל בזמן מחלה ואני לא מוצאת את זה במנוע החיפוש. האם את יכולה לומר שוב בבקשה מה היה העניין. ושאלה נוספת: האם הערכים של ברזל לתינוק זהים לערכים אצל מבוגר (טווח 12-16 תקין)? תודה.
|
תוכן התגובה:
|