פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 09:51 ליאת מאת:
Adi, שאלה בנוגע לברזל כותרת:
אני לא נותנת ברזל לאיתי ותכננתי לקחת אותו היום (כמעט 8 חודשים) לבדיקה. אלא שהילד קצת מנוזל, וזכרתי שאמרת פעם משהו בנוגע לבדיקת רמת הברזל בזמן מחלה ואני לא מוצאת את זה במנוע החיפוש. האם את יכולה לומר שוב בבקשה מה היה העניין. ושאלה נוספת: האם הערכים של ברזל לתינוק זהים לערכים אצל מבוגר (טווח 12-16 תקין)?
תודה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  08:40 זה לא אנחנו אלה שאומרים אלא משרד הבריאות - פולינה
3/2/2003  09:03 אגב בנות לכל קוראות YNET המכורות שימו לב לזה - Adi
3/2/2003  09:24 טרמפ: תזכורת למפגש ליגת לה לצ'ה בהרצליה ביום ד' הקרוב - המסעדה הניידת
3/2/2003  10:48 בוטנים (ובמבה) זה אחד המזונות הכי אלרגניים שקיימים. - נטלי
3/2/2003  10:50 ליאת (וסליחה מפותחת ההודעה על כל האוף טופיקים) - Adi
3/2/2003  11:02 אה שכחתי רציתי לצרף עוד משהו שאולי יעניין חלק בנושא מרכיבי הדם - Adi
3/2/2003  11:04 תודה עדי. נראה לי שנחכה שהנזלת תעבור (וסליחה גם ממני מפותחת ההודעה) (ל"ת) - ליאת
3/2/2003  11:06 וואלה, עדי, אין כמוך. בדיוק קיבלתי תוצאות של בדיקת דם שלי ובאמת תהיתי לגבי כמה מרכיבים. (ל"ת) - ליאת
3/2/2003  11:12 המרכיב העיקרי בבמבה הוא קמח תירס ולא בוטנים, אבל ליתר ביטחון כדאי להתרחק מכל מה שמכיל בוטנים. גם אם בכמות קטנה (ל"ת) - Hilla
3/2/2003  11:15 למה (לא) לתת במבה לתינוק? - עדה
3/2/2003  15:30 תודה לפולינה על הלינקים! ועוד משהו קטן: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  17:11 לדעתי... - שרונה
5/2/2003  16:35 לא יכולה בלי במבמבה - מירי הוותיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש