פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/2/2003 23:25 אלה מאת:
אני נתתי לסרבן הדיסה דיסת בננה ותפוח כותרת:
מעורבבת עם...............תפוח מרוסק!! (הוא לא מוכן לשמוע על תמ"ל והלב שלי נשבר לבזבז חלב שאוב)
נראה לכן שזה עזר?
קדחת!!!!!!!!!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  15:15 שום ואומגה שלוש - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:16 ### ותזכורת: היום ברשת א' בשעה 17:25 ראיון עמי בנושא צמחונות בהריון, תדרים בפנים: ### - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:39 OT - מהו חום נורמלי לתינוקות בני מספר חודשים (מדידה בבית השחי)? (ל"ת) - נגה
3/2/2003  15:56 OT - על הקשר בין דייסה לשנת לילה - איריס גוב
3/2/2003  16:47 איריס - לירון
3/2/2003  17:04 לירוני - כי יותר מסובך להמיס כדור שינה בחביתה. - איריס גוב
3/2/2003  17:40 אני חושבת שהם קמות בשביל הציצי ולא לאוכל - לירון
3/2/2003  18:38 טובה, אבקש שתעני על שאלתי הזנוחה - אלה
3/2/2003  19:27 לאיריס - מנסיוננו עם דיסה לפני השינה - עירית
3/2/2003  19:58 שאלה לטובה: כמות שתיה ביממה - כרמית
3/2/2003  20:07 ואנחנו בדיוק עכשיו מנסים את זה. - הגר
3/2/2003  21:53 איריס-את יודעת שכדורי שינה משפיעים לרעה על איכות חלב האם... - שרי
4/2/2003  08:23 איריס'קה, לגבי דייסה- - תמי
4/2/2003  11:15 לנגה - אנה
4/2/2003  15:32 תודה יקרות על העצות המועילות (וגם מילה לשרי ולתמי) - איריס גוב
8/2/2003  22:02 כמות שתייה - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
17/3/2003  09:42 גיליתי את הדיון רק היום, והוא מזה רלוונטי לי... - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש