פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/2/2003 23:25
אלה
מאת:
אני נתתי לסרבן הדיסה דיסת בננה ותפוח
כותרת:
מעורבבת עם...............תפוח מרוסק!! (הוא לא מוכן לשמוע על תמ"ל והלב שלי נשבר לבזבז חלב שאוב)
נראה לכן שזה עזר?
קדחת!!!!!!!!!!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/2/2003 15:15
שום ואומגה שלוש
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003 15:16
### ותזכורת: היום ברשת א' בשעה 17:25 ראיון עמי בנושא צמחונות בהריון, תדרים בפנים: ###
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003 15:39
OT - מהו חום נורמלי לתינוקות בני מספר חודשים (מדידה בבית השחי)? (ל"ת)
-
נגה
3/2/2003 15:56
OT - על הקשר בין דייסה לשנת לילה
-
איריס גוב
3/2/2003 16:47
איריס
-
לירון
3/2/2003 17:04
לירוני - כי יותר מסובך להמיס כדור שינה בחביתה.
-
איריס גוב
3/2/2003 17:40
אני חושבת שהם קמות בשביל הציצי ולא לאוכל
-
לירון
3/2/2003 18:38
טובה, אבקש שתעני על שאלתי הזנוחה
-
אלה
3/2/2003 19:27
לאיריס - מנסיוננו עם דיסה לפני השינה
-
עירית
3/2/2003 19:58
שאלה לטובה: כמות שתיה ביממה
-
כרמית
3/2/2003 20:07
ואנחנו בדיוק עכשיו מנסים את זה.
-
הגר
3/2/2003 21:53
איריס-את יודעת שכדורי שינה משפיעים לרעה על איכות חלב האם...
-
שרי
4/2/2003 08:23
איריס'קה, לגבי דייסה-
-
תמי
4/2/2003 11:15
לנגה
-
אנה
4/2/2003 15:32
תודה יקרות על העצות המועילות (וגם מילה לשרי ולתמי)
-
איריס גוב
8/2/2003 22:02
כמות שתייה
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
17/3/2003 09:42
גיליתי את הדיון רק היום, והוא מזה רלוונטי לי...
-
מיקה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש