פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 15:32 איריס גוב מאת:
תודה יקרות על העצות המועילות (וגם מילה לשרי ולתמי) כותרת:
תמי ושרי, חכמות שלי. כן אני יודעת. הרגלי שינה קלוקלת פיתחה לה הקטנה.
אני מניחה גם שאם יהיה ברור מעל לכל צל של ספק שיציקה הגונה לה בבטנה, וההתעוררויות אינן לאוכל, גם אז אשאר תוהה.
האם לנשל אותה מפינתה החמה בינינו, וממוציצי בלילה?
האם המוציצי כל התעוררות אינו צורך?
וגם, רחמנא ליצלן, והס מלהזכיר, מה איתי?
(ככה בסוד בלי שאף אחד ישמע - גם אני זכאית לכמה שעות שינה רציפות בלילה).
טוב, נו, בסוף שביל הזהב ימצא.
היא לא תישן על מפתן הדלת, ואני לא אתמוטט מעייפות.
איריס

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  15:15 שום ואומגה שלוש - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:16 ### ותזכורת: היום ברשת א' בשעה 17:25 ראיון עמי בנושא צמחונות בהריון, תדרים בפנים: ### - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:39 OT - מהו חום נורמלי לתינוקות בני מספר חודשים (מדידה בבית השחי)? (ל"ת) - נגה
3/2/2003  15:56 OT - על הקשר בין דייסה לשנת לילה - איריס גוב
3/2/2003  16:47 איריס - לירון
3/2/2003  17:04 לירוני - כי יותר מסובך להמיס כדור שינה בחביתה. - איריס גוב
3/2/2003  17:40 אני חושבת שהם קמות בשביל הציצי ולא לאוכל - לירון
3/2/2003  18:38 טובה, אבקש שתעני על שאלתי הזנוחה - אלה
3/2/2003  19:27 לאיריס - מנסיוננו עם דיסה לפני השינה - עירית
3/2/2003  19:58 שאלה לטובה: כמות שתיה ביממה - כרמית
3/2/2003  20:07 ואנחנו בדיוק עכשיו מנסים את זה. - הגר
3/2/2003  21:53 איריס-את יודעת שכדורי שינה משפיעים לרעה על איכות חלב האם... - שרי
3/2/2003  23:25 אני נתתי לסרבן הדיסה דיסת בננה ותפוח - אלה
4/2/2003  08:23 איריס'קה, לגבי דייסה- - תמי
4/2/2003  11:15 לנגה - אנה
8/2/2003  22:02 כמות שתייה - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
17/3/2003  09:42 גיליתי את הדיון רק היום, והוא מזה רלוונטי לי... - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש