תמי ושרי, חכמות שלי. כן אני יודעת. הרגלי שינה קלוקלת פיתחה לה הקטנה. אני מניחה גם שאם יהיה ברור מעל לכל צל של ספק שיציקה הגונה לה בבטנה, וההתעוררויות אינן לאוכל, גם אז אשאר תוהה. האם לנשל אותה מפינתה החמה בינינו, וממוציצי בלילה? האם המוציצי כל התעוררות אינו צורך? וגם, רחמנא ליצלן, והס מלהזכיר, מה איתי? (ככה בסוד בלי שאף אחד ישמע - גם אני זכאית לכמה שעות שינה רציפות בלילה). טוב, נו, בסוף שביל הזהב ימצא. היא לא תישן על מפתן הדלת, ואני לא אתמוטט מעייפות. איריס
|
תוכן התגובה:
|