פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 08:23 תמי מאת:
איריס'קה, לגבי דייסה- כותרת:
קשה לי להאמין שאלה מתעוררת כל שלושת רבעי שעה\ שעה וחצי מרעב. מדובר לדעתי בהרגלי שינה הדורשים ציצי כדי לחזור להירדם אחרי שהתעוררה ממחזור שינה לדעתי. אבל (!!!) גם אצלנו היה דומה, ואחרי שנתתי דייסה (טוב, ואני גם בקבוק בגיל שנה אבל זה לא קשור), מה ששינה את העניין היה הבטחון המלא שלי שהילדה *ל א* רעבה (כי היא אכלה ארוחת ערב מדושנת +בקבוק +דיסה), והידע שלי שאפשר להגיד לה לא והיא לא תסבול פיזית, איפשר לי להוציא אותה מהמיטה, להגיד שעכשיו אין צורך לאכול ורק לחבק כדי להירדם... והופ- היא נרדמה לעוד כמה שעות- דהיינו- אכן ממש לא הייתה רעבה- מה שעזר לי בלילה הבא להיות עוד יותר נחושה, וחוזר חלילה.
לגבי צורת ההגשה- בטרם מיה לא קיבלה תמ"ל, הייתי ממיסה דייסה במיים ומגישה לה בכפית- אפשר את הדייסה לעשות סמיכה יותר או פחות בהתאם לצורת ההגשה. היא היתה אוכלת ארוחת ערב, עושה אמבטיה, וקצת לפני השינה- דייסה בכפית.
עוד דרך מעניינת- איימי המציאה- לשים ממש מעט מיים וליצור כדורונים מהדייסה (מתאים לסולת, קורנפלור וכו'), ומעל לפזר קצת קינמון. איימי גם מערבבת בקצת חמאה. אני לא העזתי...
ואמן אמן שתשפיע היציקה על שנתה של אלה.
בהצלחה...ונשיקות.
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  15:15 שום ואומגה שלוש - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:16 ### ותזכורת: היום ברשת א' בשעה 17:25 ראיון עמי בנושא צמחונות בהריון, תדרים בפנים: ### - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
3/2/2003  15:39 OT - מהו חום נורמלי לתינוקות בני מספר חודשים (מדידה בבית השחי)? (ל"ת) - נגה
3/2/2003  15:56 OT - על הקשר בין דייסה לשנת לילה - איריס גוב
3/2/2003  16:47 איריס - לירון
3/2/2003  17:04 לירוני - כי יותר מסובך להמיס כדור שינה בחביתה. - איריס גוב
3/2/2003  17:40 אני חושבת שהם קמות בשביל הציצי ולא לאוכל - לירון
3/2/2003  18:38 טובה, אבקש שתעני על שאלתי הזנוחה - אלה
3/2/2003  19:27 לאיריס - מנסיוננו עם דיסה לפני השינה - עירית
3/2/2003  19:58 שאלה לטובה: כמות שתיה ביממה - כרמית
3/2/2003  20:07 ואנחנו בדיוק עכשיו מנסים את זה. - הגר
3/2/2003  21:53 איריס-את יודעת שכדורי שינה משפיעים לרעה על איכות חלב האם... - שרי
3/2/2003  23:25 אני נתתי לסרבן הדיסה דיסת בננה ותפוח - אלה
4/2/2003  11:15 לנגה - אנה
4/2/2003  15:32 תודה יקרות על העצות המועילות (וגם מילה לשרי ולתמי) - איריס גוב
8/2/2003  22:02 כמות שתייה - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
17/3/2003  09:42 גיליתי את הדיון רק היום, והוא מזה רלוונטי לי... - מיקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש