קשה לי להאמין שאלה מתעוררת כל שלושת רבעי שעה\ שעה וחצי מרעב. מדובר לדעתי בהרגלי שינה הדורשים ציצי כדי לחזור להירדם אחרי שהתעוררה ממחזור שינה לדעתי. אבל (!!!) גם אצלנו היה דומה, ואחרי שנתתי דייסה (טוב, ואני גם בקבוק בגיל שנה אבל זה לא קשור), מה ששינה את העניין היה הבטחון המלא שלי שהילדה *ל א* רעבה (כי היא אכלה ארוחת ערב מדושנת +בקבוק +דיסה), והידע שלי שאפשר להגיד לה לא והיא לא תסבול פיזית, איפשר לי להוציא אותה מהמיטה, להגיד שעכשיו אין צורך לאכול ורק לחבק כדי להירדם... והופ- היא נרדמה לעוד כמה שעות- דהיינו- אכן ממש לא הייתה רעבה- מה שעזר לי בלילה הבא להיות עוד יותר נחושה, וחוזר חלילה. לגבי צורת ההגשה- בטרם מיה לא קיבלה תמ"ל, הייתי ממיסה דייסה במיים ומגישה לה בכפית- אפשר את הדייסה לעשות סמיכה יותר או פחות בהתאם לצורת ההגשה. היא היתה אוכלת ארוחת ערב, עושה אמבטיה, וקצת לפני השינה- דייסה בכפית. עוד דרך מעניינת- איימי המציאה- לשים ממש מעט מיים וליצור כדורונים מהדייסה (מתאים לסולת, קורנפלור וכו'), ומעל לפזר קצת קינמון. איימי גם מערבבת בקצת חמאה. אני לא העזתי... ואמן אמן שתשפיע היציקה על שנתה של אלה. בהצלחה...ונשיקות. תמי.
|
תוכן התגובה:
|